piątek, 27 stycznia 2017

Zabawy z gimpem~

 Na wstępie - rozpiski będą, jak mi wróci wena 😂 Nie lubię niczego pisać na siłę ^^
Szczerze mówiąc, od czasu zamknięcia My Monster High, brakowało mi trochę grafiki i innych tego typu spraw. Dlatego też wzięłam się do gimpa, aby sprawdzić, czy jeszcze coś z tego potrafię :P Efektem są graficzne wersje moich OC - Amai i... Kamiko!  
Znalezione obrazy dla zapytania akazawa izumi gif
Dopiero w trakcie kolorowania jej włosów zorientowałam się, że jest bardzo podobna do Izumi Akazawy z Another. Chyba podświadomie, bo postać z gifa powyżej jest właśnie moją ulubioną. Kamiko jeszcze nie znacie. Powstała spontanicznie, opierając się o Diabolik Lovers. Jeszcze tego samego dnia, kiedy powstał jej szkic, powstała także grafika. Dość szybko się z nią uporałam:
Kamiko, jak i Amai otrzymały ode mnie dwie wersje, bo zechciało mi się bawić z brushami. Mundurek postaci powyżej był wzorowany na tym, który nosi zazwyczaj Yui Komori. Chyba największą udręką były jej oczy, bo nie był to kompletnie mój styl. Przewiduję także drugą wersję dla niej, jednakże już w normalnym stroju.

A tutaj znana wam postać. Na blogu pokazywałam jej szkic. Pokolorowany wygląda znacznie lepiej (może kiedyś wstawię też szkic Kamiko...). Jest to prawdopodobnie ostatni wpis z nią, jako Amai, gdyż w oryginalnej grze ma zostać dodana postać o tym samym imieniu, dlatego też od teraz będę nazywać ją Amaya Himitsu. OC z Yandere Simulator była robiona zdecydowanie wcześniej od Kamiko.
Znalezione obrazy dla zapytania akazawa izumi gif
Możliwe, że jeśli będzie mi się chciało, napiszę o obu jakieś fanfiction. Na razie jednak jestem zajęta bardziej Kuroshitsuji, dlatego po nowe opowieści oraz nowe rozdziały † Dark Side † (jest ich już 12), polecam udać się na Wattpada. Z racji tego, że zaczynam ferie, możliwe, że będę pisała więcej, więc... do napisania ^_^

1 komentarz:

  1. Bardzo ładne rysunki szczególnie twoja oc z yandere simulator aż przypomina mi się moje opowiadanie w którym mam mnóstwo oc które dodałam do świata tej gry ale ty już to czytałaś więc raczej wiesz o moim opowiadaniu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^