wtorek, 2 czerwca 2015

Rysunkowo + Dusza z papieru

Jak zapowiadałam, następny post będzie bardziej rysunkowy. Postanowiłam także urządzić ''Duszę z Papieru''. W końcu zbliża się długi weekend, ja mam praktycznie wszystko załatwione, jedynie muszę lekturę przeczytać. Jutro nie idę do szkoły, więc kolejny dzień ''do przodu'' i będzie jakieś zajęcie ;)
W komentarzach, pod tym postem, możecie dawać mi zamówienia na rysunki. Mogą być to postacie z Monster High, anime, których oglądałam oraz jakieś lolitki. Równie dobrze, jeśli chcecie coś konkretnego, można również dawać mi linki do określonych strojów. Wszystko trwa do czasu, puki nie pojawi się z mojej strony komentarz ''stop''.

Przejdźmy do moich ostatnich bazgrołków, bo trochę się ich nazbierało:

-Suiseiseki oraz Suigintou z Rozen Maiden
 
Te panny rysowałam dość dawno. Muszę poszperać w zeszytach, bo na lekcji rysowałam kiedyś Kirakishou. Po lewej mamy Suiseiseki, trzecią różanką pannę. Była ona robiona dla koleżanki. Cały czas zapominam jej dać tego rysunku XD Natomiast druga, Suigintou jest od ''niechcenia''. Myślę, że najbardziej mocowałam się z sukienkami. Mają dużo detali ^^

-Hatsune Miku FNaF/FNaM oraz neko-Pastel Goth
 
Po lewej mamy Hatsune Miku w wersji FNaF lub jak kto woli Five Nights at Meiko's, czyli vocaloidowego odpowiednika tejże gry. Piosenkarka jest tu przebrana za niebieskiego króliczka imieniem Bonnie, który swoją drogą jest moim ulubieńcem :3 Drugi rysunek przedstawia jakiegoś nekosia w stroju Pastel Goth.Ogólnie, chyba najbardziej lubię ten sweterek. Chciałabym taki mieć w realu :3

-Edward Clifford i Anabelle Grimmwell
 
Może i Anabelle jest wysoka, ale nie może się równać wzrostem ze starszym od niej Edwardem :P Młodą damę tym razem ''uczesałam'' w kitkę oraz odrobinę zmieniłam codzienną kreację. Drugą postać pozostawiłam chyba bez zmian. Postanowiłam, że powinnam troszkę poćwiczyć rysowanie chłopców, więc przyszedł mi do głowy on.

-Anabelle Gothic Lolita/Vampire oraz inne lolitki
 
Prawy rysunek był narysowany znacznie wcześniej niż ten lewy, jednakże zacznę po kolei. Pierwszy obrazek przedstawia moją OC z wachlarzykiem i sukience z odkrytymi ramionami. Została ugryziona, stąd też także kiełki. Drugi natomiast prezentuje Sweet-, Kodona- i Guro lolitę. Tak jakoś lubię je rysować :3

-Lullaby Clifford i Anabelle Grimmwell/ Sweet- i Victorian Lolita
Skoro braciszek się już w poście pojawił, postanowiłam także upchnąć tutaj także Lullaby. Z racji tego, że dziewczynka ma urocze usposobienie zrobiłam ją na Sweet Lolitę, a Anabelle ubrałam jak jej własną ciotkę XD W każdym razie, chyba najbardziej podoba mi się właśnie ten rysunek.

30 komentarzy:

  1. Jakie słodkie lolitki ^^ A rysunki z Rozen Maiden wyszły ci genialnie *-*
    Co do zamówień... pamiętasz jak narysowałam raz Marikę i Aleksę? Teraz chciałabym, żebyś ty je narysowała :3 Plooose ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli anonimowe cudaki któyrm nie chce się konta zakładać też mogą to prosiłabym Anabelle w stroju do spania(pomysłowość poziom hard) :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogą mogą XD Nie ma problemu XD A później jak podpisać w razie czego? ''Dla anonima'' czy jakaś specjalna nazwa?

      Usuń
    2. Dla Cudaka niech będzie xd

      Usuń
  3. Mogłabyś mi narysować Draculaurę z MH z serii "I Love Shoes"?

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytam tego posta, czytam, nagle patrzę - "FNAM".
    *loading*
    >reakcj< Hsdnnfisn, Ally to zna! Ally zna FNAFa! Pójdziesz na to ze mną do kina, jak już wyjdzie film *^* xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak w ogóle, to modele MMD FNAF to jeszcze nic. TE modele są śliczne:
      https://www.youtube.com/watch?v=clXmvIg3afk&list=WL&index=14
      Foxy jest bishem 100% xD
      ---
      A żeby nie odbiegać za bardzo od tematu posta - super rysunki :3 Ta mina Ann na rysunku z Edwardem mówiąc "Zabijcie mnie. Albo jego, wszytsko jedno."~ x3

      Usuń
    2. Spam komentarzami, bo mogę. Wybacz, po prostu nie myślę, co piszę i potem takie coś wychodzi. Kij z tym.
      Mam dla ciebie questa rysunkowego, skoro o tym pisałaś xD Narysujesz mi któregoś z tych panów? ^w^
      https://www.youtube.com/watch?v=3y8qBDqA6P8

      Usuń
    3. 1. Idę z kuzynem. To on mi kazał xD
      2. Eee... ja wolę Miku Bonnie :333 I ogólnie te popularne vocaloidy ;3 Kij, że crossdressing xD
      3. To podsumowanie mnie zabiło XDDDDD ''Zabijcie mnie... Albo jego... XD''
      4. Da się załatwić XD Narysuję, ale że chłopy to mi koślawo mogą wyjść (y) XD

      Usuń
    4. Ożż... No dobra, to ja się focham i idę z Bone, o! ( ._.)
      Też tak zawsze miałam, rysowałam tylko dziewczyny, bo łatwiejsze xD Ale teraz się ostro wzięłam za chłopaków, bo
      a) Muszę się w końcu nauczyć,
      b) Wszyscy strażnicy z FNAFa to kolesie, więc jeśli chcę ich rysować bez gender-bender, to wypadałoby się poduczyć w rysowaniu tej "rasy" xD

      Usuń
    5. 1. Kto mówił, że nie mogę iść dwa razy? .o.
      2. Jaaa nie umiem chłopaków, zawsze laski rysowałam i mi ''ciotexy'' *wzięte ze słownika mojej koleżanki z klasy* wychodzą xDDD Ni lasie, ni chłopy xD

      Usuń
    6. A ja nie mam z kim iść ;_; Jedna moja znajoma, która to lubi za bardzo się boi, żeby nawet w to grać, a druga okazała się na tym polu sezonowcem ;_;
      No i jak tu żyć, panie premierze, jak żyć? xD
      A tak w ogóle, to przecież Edward nie wygląda wcale źle, a raczej laską nie jest... Chyba, że o czymś nie wiem?
      O, czekaj, wiem, jak można cię popchnąć do rysowania chłopów! Ja się nauczysz, to będziesz mogła rysować własne arty SebaCiel'owe ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
    7. Hahahaha, dobry tok myślenia XD Arciki, arcikami, ale ja to ich się boję zwalić xD Trzy razy Sebę rysowałam ledwo xDDD No wiesz... poszłabym, gdybyś nie była tak daleko xD Ale... i tak będę się pewnie musiała bujać do innego miasta, bo w moim ''super'' kinie nic nie będzie... X_X

      Usuń
  5. Poproszę Rochelle i Garrott :D

    OdpowiedzUsuń
  6. narysujesz dla mnie drakurole i kloda z serii shul alr napisałam jak sie czyta no wiesz ty ich masz ten dwupak z zwyklym klodem i ta drakurola no wiesz o co chodzi a i jak bedziesz pisala dla kogo to nie dla anonima tylko dla karolina13 ok
    karolina13
    tak sie bede podpisywac zebys mnie pamietala

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Lista, abym się nie pogubiła:
      -Marika i Aleksa dla Mariki
      -Anabelle w stroju do spania dla Cudaka
      -Draculaura I Love Shoes dla Zuzanna Bechta
      -Któregoś z FNaF dla Magdy :3
      -Rochelle i Garott dla Lidia :P
      -Draculaura i Clawd School's Out dla Karolina13
      -Zamówienie specjalne :3

      No, to oświadczam, że mam co robić w Boże Ciało ^_^

      Usuń
    2. a w nastepnyn poscie beda te rysunki a czy dodasz je do zakladki dusza z papieru ps moje zamowienie jest na liscie jej
      karolina13

      Usuń
  8. Kurczeeee, mam refleks... Przynajmniej coś z MH zamówione xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty zawsze masz refleks XDDD (y)

      Usuń
    2. Codziennie trzeba zagladac na bloga Ally *^* xD

      Usuń
    3. No właśnie zawsze, tylko nie dzisiaj :')))

      Usuń
    4. a moj rysunek jest na liscie a twoj nie dorian andersen
      karolina13

      Usuń
    5. Aaaj, myślałem, że mój jest, a twojego nie ma.

      Usuń
  9. Pięknie rysujesz
    Oraz malujesz.
    Te rysunki są pięknie jak diamenty.
    I niedaleko Ci już z nimi do mety.
    Życzę dalszych sukcesów w rysowaniu
    Oraz malowaniu.
    Zamówień masz tyle,
    Nie powiem ile,
    Ale wierzę, że uda Ci się to narysować
    I namalować.
    Pozdrawiam Cię gorąco.
    I od co.
    Żegnam Cię
    I cieszę się
    Z twojego talentu.
    Bo wierzę, że nigdy nie stracisz talentu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. No, no, mam lenia, przyznaję bez bicia ;_; Ogólnie teraz mam gości to trochę kicha z dłuższą pisaniną i nawet na MMH piszę na szybko ;x Ale spokojnie, wynagrodzę wam to ^^ Od poniedziałku zaczynam pisać na powagę XDDD Jak się ciągle pisze coś na MMH, to aż mi się odechciewa tu ;___;

      Usuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^