niedziela, 31 maja 2015

,,Shadows''

Huh, nie pisałam od kwietnia. Czy mam się tłumaczyć? Cóż, nie widzę sensu. Wiadomo, koniec gimnazjum męczy i ciągle jestem zajęta czymś innym albo mam po prostu lenia po pracowitym tygodniu. Dziś postanowiłam pobawić się światłem.
 Ogólnie zawiałam znów oko. Byłam na spotkaniu do bierzmowania wczoraj i tak się złożyło, że wiatr był okropny. Nosiłam przepaskę na lewe oko, wczoraj na prawe. Do tego przy sesji trochę światło mnie oślepiało i nie miałam pewności, czy zdjęcia wyszły dobrze, bo... no została mi tylko widoczność na to lewe XD Na szczęście dziś jest lepiej. Dobrze jednak, nie przedłużając, sesja Twyli!:
 
 
 
  
 
 
Cóż, to by było na tyle. Sesja miała być ''mhroczna'' i chyba jakoś tam mi wyszło. Dziś prawdopodobnie zabiorę się za rysowanie, więc w następnym poście pojawią się zapewne rysunki ^^

4 komentarze:

  1. Jak dla mnie zdjęcia wyszły prześlicznie, te cienie za Twylą *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest to bardzo ''mhroczna'' sesja i wyszło ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Może wcale cię nie zawiało tylko chciałaś ukryć kontrakt z demonem?! XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To widocznie muszę mieć dwóch na karku, bo raz ''kontrakt'' na lewym, raz na prawym xDDD

      Usuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^