wtorek, 26 lipca 2016

Porcja rysunków i drobne informacje

Jakiś czas temu dotarło do mnie, że dawno nie wstawiałam tutaj rysunków, a kilka ich ostatnio narysowałam. Był z nimi mały problem, gdyż zwyczajnie mój telefon, jakiś czas po moich urodzinach, totalnie odmówił współpracy i część plików została przez to usunięta. Dobrze, że parę dni temu dostałam nowy, a szkice przeważnie sobie chowam do teczki. Zapewne w następnym poście będzie drugi już rozdział opowiadania. W kolejnym przewiduję rozpiskę, więc jeśli chcecie o czymś poczytać - chętnie się dowiem, co byście sobie życzyli, chociaż nie ukrywam, że ostatnio naszła mnie ochota na opisanie Yandere Simulator ;3
W tym poście będzie tradycyjnie Słodki Flirt oraz różne moje OC. Dawno nie dodawałam żadnych serii mojej głównej postaci, Aleksy, także jeżeli komuś brakowało jej nowych odsłon, zapewne ucieszy się ze szkiców. Aby wpis miał w sobie odrobinkę świeżości, dodałam w nim także moją nową OC, Amai. Może kiedyś napiszę o niej jakiś one-shot... Jeśli jesteśmy już przy moich opowiadaniach, chciałabym wspomnieć o nowych rozdziałach Halloween's Bride, fanfiction z Cielem oraz Lizzy. Przed chwilą pojawiła się piąta część. Zostawmy jednak pisaninę i przejdźmy do bazgrołów .o.

- Moja Su w towarzystwie Lysandra oraz bez
 
Jak wiecie, stosunkowo niedawno odkryłam, że bardzo lubię rysować postacie z Amour Sucre. Butik wakacyjny, który obecnie trwa, pozwolił mi na lekkie podrasowanie mojej postaci, stąd nowa fryzurka. Moja Su pożegnała się tym samym z długim warkoczem.

- Kolejne próby narysowania mojej Su samej oraz z Lysandrem
 
Tutaj już rysunki zdecydowanie starsze. Szczególnie ten po prawej. Wszystkie związane z odcinkiem 30 i 31. Co prawda moja przygoda tkwi na razie na odcinku 25, jednak często spoileruję sobie resztę. Jak mówiłam, rysunki powstały jakiś czas temu. Już nawet nie pamiętam, kiedy ubrałam swoją postać w sukienkę z prawego obrazka... Su po lewej jest niedokończona, jak zresztą większość rysunków z tego wpisu. Nie chciało mi się jej poprawiać długopisem.

- Aleksa w serii Fierce Rockers oraz Great Scarrier Reef
 
Jeśli mam w planach zmianę nagłówka, zazwyczaj rysuję sobie Aleksę wcześniej, w kilku wersjach, z których wybieram jedną. Później często zapominam ich opublikować i tak mi giną. Bonusowo powiem, że na obrazku po prawej robiłam grafikę. Jedynie włosy nie są wycieniowane, dlatego w tym wpisie wam jej nie pokażę. Możliwe, że będzie ona w następnym, rysunkowym poście.

- Amai Himitsu, OC z gry Yandere Simulator
 
Wspominałam już o niej na początku. Zrobiłam ją w dwóch innych mundurkach. Ogólnie muszę powiedzieć, że ostatnio mam straszną ''fazę'' na Yandere Simulator, a nowe aktualizacje jeszcze bardziej mnie nakręcają. Moimi trzema ulubionymi postaciami są oczywiście Ayano, Oka oraz Budo, z czego Budo jest w moim ''top 3'' jedynym chłopakiem, dlatego... ukochanym Amai mógł być tylko jeden uczeń~ Ogólnie zawsze podobały mi się włosy takie, jakie ma m.in. Teto (Utau), Lizzy (Kuroshitsuji) oraz Kokona (postać z gry) - postanowiłam, że Amai będzie moim ''królikiem doświadczalnym'' do ćwiczeń.
Wyobraźcie sobie moją minę, kiedy do rysunków dobrali się moi znajomi. Moje przyjaciółki znają Słodki Flirt i naturalnie, nawet bez napisów, poznały Lysandra. Najlepszy był komentarz jednej ''Tak dużo Lysa rysujesz, a jak dziewczyna Kastiela wyglądasz!'' :P Na samym początku byłam zdziwiona, ale później spojrzałam na siebie i dopiero mi się przypomniało, że niedawno zmieniłam kolor włosów XD Zachciało mi się narysować tego czerwonowłosego buntownika... No cóż, w tym miejscu was zostawiam, do następnego wpisu ^_^

5 komentarzy:

  1. Jak Ty ślicznie rysujesz ^.^ Amai jest śliczna.
    Yandere Simulator też ostatnio jest moim uzależnieniem! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Little Psycho ma racje. Ślicznie rysujesz...

      Usuń
  2. Zakochałam się w tym rysunku samej Su w warkoczyku *-*
    /Marika, ale jestem na laptopie sis i nie chcę mi się logować xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Rysunki są przepiękne, nie mogę się napatrzeć! Chyba nie potrafię wskazać ulubionego, wszystkie są takie cudowne *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne rysunki *w* Ten Lysiek QwQ #TeamLysio

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^