piątek, 21 listopada 2014

Kim jest Lady A? + Grafika

Witajcie. Nie mogę uwierzyć, że tak długo tu nie napisałam niczego poza jednym rozdziałem...
Cóż, nauka w trzeciej klasie nie należy do najmilszych i najlżejszych.
Jeśli napiszę jakiś post na My Monster High, zanim się obejrzę, jest już 17.00 i trzeba przysiadać do lekcji. Dziś na szczęście nie kończyłam tak, jak w inne dni tygodnia, o 16.00, więc mogę sobie pozwolić na jakiś wpis tutaj. Do tego jutro już upragniony weekend, a tydzień zakończył się fajną, przedwczesną imprezą andrzejkową z klasą.


Przejdźmy jednak do grafiki. Tak więc od jakiegoś czasu na blogu gości nagłówek z małą dziewczynką. Ma ona szmaragdowe oczy i czarne włosy. Ubrana jest w czerwoną sukienkę z wieloma koronkami. Na jej głowie gości kokarda w takim samym kolorze jak reszta stroju. Napomknęłam, że jest to Lady A, ale kim ona tak naprawdę jest?
Otóż dziś bardziej przybliżę wam jej postać.
Niedawno stworzyłam grafikę z udziałem jej i innych nowych bohaterów:


Wszystko na podstawie mojego rysunku.
Postać, jaką mam na nagłówku jest mniej, więcej pośrodku. Jak widzicie, zmieniłam jej minimalnie strój. Jednak kto to ci ludzie koło niej? Zacznijmy ,,przedstawienie''.

Anabelle Grimmwell - Dziewczynka posiada czarne włosy, które zazwyczaj upina w kitkę po boku.
Jej oczy mają kolor szmaragdowy, tak samo jak naszyjnik, z pierwszą literą jej imienia.
Ubrana jest tutaj w długą suknie, z licznymi falbanami. Góra sukienki jest czerwona, a reszta jest w kolorze brudnego różu. Anabelle ma 12 lat, ale jak na swój wiek jest bardzo wysoka. Jej poza jest adekwatna do jej zachowania. Dziewczynka zawsze stara się być urocza i często (choć sztucznie) się uśmiecha. Jest bardzo towarzyska i uwielbia przeróżne bale. Do tego, ma wielką słabość do młodych gentelmenów.
Trista Killheart - Trista ma jasne, blond włosy. Upina je zazwyczaj w dwie, niskie kitki. Dziewczynka ma brązowe oczy, które zdają się być nawet czerwone. Na jej głowie gości mały, szary kapelusz. W takim samym kolorze jest także żakiet Tristy. Pod spodem ma czarną koszulę, zapinaną na turkusowe guziki. Na jej szyi jest mała kokarda, taka sama jak przy kapeluszu. Długa spódnica dziewczynki jest szara z elementami turkusu. Jest starsza o dwa lata od Anabelle, mimo to jest niższa od niej. Trista jest powściągliwa i skryta. Zachowuje zazwyczaj wielką powagę.
Lullaby Clifford - Młodsza siostra Edwarda. Dziewczynka ma różowe włosy i brązowo - złote oczy.
Jej sukienka jest w kolorach różu i bieli. Na nogach ma białe podkolanówki i różowe buty.
Na jej szyi jest zawiązana wielka, biała kokarda. Ma 6 lat. Dziewczynka jest do bólu przesłodzona.
Zawsze ma dobry humor i przytula wszystkich naokoło, przez co jest bardzo uciążliwa i ciężko jej się pozbyć.
Oscar (?) - Młodszy lokaj Anabelle i Tristy. Ubrany jest w białą koszulę i ciemną kamizelkę. Ma również na sobie czarne spodnie. Na jego szyi jest zawiązana czarna kokarda, a na rękach goszczą białe rękawiczki. Ma brązowe włosy i niebieskie oczy. Oscar to uciekinier i buntownik, nie przyzwyczajony do usługiwania komuś. Przez to, często myli się co do herbaty lub tłucze filiżanki. Jest w wieku Tristy.
Edward Clifford - starszy brat Lullaby. Chłopak ma jasno-brązowe włosy i brązowo - złote oczy, które osłaniają złote okulary. Na głowie ma brązowy cylinder, przewiązany ciemno - żółtą wstążką.
Ubrany jest w beżową koszulę i jasno - żółtą kurtkę. Na sobie ma również brązowe spodnie. Jest o 10 lat starszy od jego siostry. Edward jest zakochany w Anabelle i robi wszystko, aby jej się przypodobać. Razem ze wszystkimi dziewczynkami na obrazku znają się od małego. Rodziny Anabelle, Tristy oraz Edwarda i jego siostry były zaprzyjaźnione.
Peter Crossmade - Jego drugie imię to Henry. Chłopak ma włosy w kolorze ciemnego blondu i jasne, niebieskie oczy. Ma na sobie białe skarpetki do kolan, zielone, krótkawe spodnie i kurtkę w tym samym kolorze. Do tego jest ubrany w białą koszulę i ciemną kamizelkę. Na głowie ma zielony cylinder, przewiązany białą wstążką. Na szyi ma zieloną kokardę. Peter jest bardzo nieśmiały, aczkolwiek przy życzliwych osobach przełamuje tą cechę. Często się uśmiecha i jest praktycznie zawsze radosny. Jego ojciec jest właścicielem firmy, produkującej słodycze. Chłopiec uwielbia podjadać parę lizaków z dostaw, dlatego często siedzi w rodzinnym sklepie.



Oto w dużym skrócie charakterystyka każdej postaci. Starałam się pisać tak, abyście się najmniej dowiedzieli ;) Oczywiście, całą resztę będziecie mogli kiedyś (jeśli w ogóle xD) przeczytać.
Pracuję nad tym opowiadaniem razem z Lorraine, więc uprzedzam, że możecie spodziewać się wszystkiego xD
W dalekiej przyszłości mam zamiar wszystko wycieniować, jednak na tą chwilę macie to, co macie ;)



8 komentarzy:

  1. Aww, Anabelle tak uroczo wyszła *u* Mam nadzieję, że kiedyś jednak dasz nam całą resztę przeczytać ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż sama mam ochotę coś takiego narysować(co z tego że nie wiem co to to...kuro...no wiadomo.)ale niestety jak zauważyłam tu są"stare" ciuchy a ja mam prawdziwy talent do wciskania ćwieków wszędzie...i łańcuchów...i falban...i koronek....ale mam na to ochotę. Anabelle ma fajną sukienkę...ja to jakbym miała taką narysować to byłaby w ćwiekach...czemu nawyki są...nie do odnawykowania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ochotę coś takiego narysować ale z moją tendencją do ćwieków....ciężko by było:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest Kuroshitsuji. To zupełnie nowe postacie, nowa historia. Stroje są takie same, bo akcja jest umiejscowiona w tym samym czasie co tam. Różne anime dzieją się w różnych czasach :D

      Usuń
  4. Piękna grafika ♥ Zazdroszczę talentu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pytanie dnia: Dlaczego wszystkie postacie na naglowku (nie wliczajac Aleksy) maja zawsze czarne wlosy? :)
    Jill

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hę ? XD Ależ przecież to pierwsza postać, *nie* Aleksa na nagłówku :) Anabelle ma czarne włosy, tylko dlatego, bo bardzo mi się takie podobają *cóż, lalka Cleo też ma czarne, głównie dlatego akurat ona raz przefarbowała moją OC na jej kolor w opowiadaniu* Oj... wyczuwam podchwytliwe pytanie xD Chociaż w realu jakoś tak czarny mi nie leży ._. W ogóle :x

      Usuń
  6. Ale to śliczne *0* Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^