piątek, 23 stycznia 2015

,,Mirai'' + jak zawsze coś XD

Ostatni post ukazał się wieki temu, ale niestety, byłam trochę zmęczona.
Zaczęła się odwieczna gonitwa, którą nazywam ,,Na do widzenio-dobry''.
Kończy się semestr i zaczyna drugi. Nie wiesz w co ręce włożyć, aby wszystko jak najlepiej wyglądało i całkowicie straciłeś orientacje, co jest na co i kiedy.



Do tego, wczoraj wszedł na moją lekcję WOS'u jakiś facet,który zrobił nam ,,test przyszłości''.
Jakie zawody do nas pasują, wynikał jakiś beznadziejny sprawdzian.
Po wyjściu z sali wszyscy pytali co im wyszło, ile punktów i w jakiej kategorii mieli.
Osobiście, uważam to za wielką bzdurę i jakaś tam ankieta nie zadecyduje o tym, czy będę lubić moją przyszłą pracę, czy nie. Wyszło mi, że powinnam pójść w kierunku zawodu związanego z językami i umiejętnościami plastycznymi. Typowano mnie na dziennikarkę lub fotografkę. 
Tyle.... że ja wiem, kim chcę zostać! I to ani jedno, ani drugie. Postawiłam sobie ten cel już dobre parę lat temu, wiem do czego dążyć. Do tego ciągle te ,,próbne testy'' i nowe szkoły... Doprowadzają do furii.


Ah, no i właśnie. Anime, z którego jest powyższy gif oraz to całe ględzenie o przyszłości natchnęło mnie do ruszenia się i zrobienia sesji. Akurat przyszedł czas na wywalenie starego kalendarza:

  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Jeśli chodzi o nowości z anime, to mogę się pochwalić tylko skończeniem Mirai Nikki, x czasu temu.
Ostatnio wzięłam się za Shiki. W ten weekend chciałam obejrzeć większość odcinków, ale niestety, następny tydzień się fajnie nie zapowiada, dlatego ta sobota oraz niedziela będzie poświęcona na robienie rzeczy do szkoły...


Wyjątkowo nienawidzę, kiedy mam coś robić w weekend. 
Aż chce się to wszystko rzucić i uciec gdzieś daleko, no ale cóż. Do tego jeszcze ta zmiana planu, w związku z nowym półroczem... Przyznam się, że myślałam, że mój rozkład zajęć był nie do pogorszenia. Nauczyciele wprawili mnie w zdumienie. Udało im się zepsuć jeszcze bardziej coś, co już dawno było nie do życia.


8 komentarzy:

  1. Błagam, powiedz mi, kto jest na tym obrazku na górze, bo mnie to męczy, od kiedy go zobaczyłam ;w; Bo ja to tam widzę Doitsu, Ciel'a, Francję/Vincenta Nightray, wkurzającą babkę z Higurashi i jakiegoś gościa, którego nie znam .-.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lawrence Bluewer, Edgar Redmond, Herman Greenhill, Joanne Harcourt i Ciel xD Mogę się pochwalić, że imiona pamiętałam xD (y)

      Usuń
  2. To kim masz zamiar zostać w przyszłości?

    Gdy ja robiłam sobie taki test to wyszło, że nadaję się na budowlańca :D Dla mnie spoko, tylko praca w słońcu przy ocieplaniu budynków już mi nie za bardzo pasuję. Spłonęłabym!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawnikiem. Znanie tego, czego nie możesz i co możesz jest bardzo przydatne, poza tym, satysfakcja, że dzięki tobie ktoś pójdzie słusznie siedzieć i żaden morderca itd. nie będzie się bujał tak szybko po wolności jest bezcenna :3 Ewentualnie jeśli adwokat - że wybronisz kogoś od niesłusznego wyroku ^^

      Usuń
    2. Tylko musisz unikać sytuacji, że zostaniesz przydzielona z urzędu, wtedy to musisz bronić gnoja nawet wiedząc co zrobił.

      Usuń
    3. Bycie adwokatem to jedna z paru opcji XD

      Usuń
  3. Moja intepretacja sesji: Frankie biegnie
    w przód, ale przeszłość i teraźniejszość ją zatrzymuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sesja!

    VAMPY

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^