wtorek, 6 stycznia 2015

This is the end!

Oczywiście, nie chodzi mi tu koniec z blogiem, ani moim pisaniem. Nie martwić się mi proszę tu ;) Mowa tutaj o przerwie świątecznej. Ehh.. tak dawno nie pisałam, a pomyśleć, że ciągle się obijałam. Pogoda była niezwykle kiepska, więc sesji nie było, bo uznałam, że to totalnie bezsensu, kiedy zdjęcia wyjdą jak za mgłą. Teraz wreszcie wyszło słońce, ale to już raczej ,,pozamiatane''. Dziś trzeba się uczyć, bo jutro mogę się założyć, że zrobią nam jakiś tekst, pod pretekstem, że nie zdążyli. 

Ze świąt raczej też nie mam nic do opowiedzenia. Z racji tego, że nie wymyśliłam dla siebie prezentu, dostałam kasę. I w sumie mi to pasuje. Wigilię spędziłam u kuzyna, Sylwestra również z nim i nie mogę narzekać. No... może na jego niepoprawnego psa, który zaglądał mi pod sukienkę i ściągał zakolanówki xD Na imieninki (12.12), dostałam mangę Kuroshitsuji i ,,Zniszcz ten dziennik''. Kiedy widziałam zniszczone książki, postanowiłam  zrobić coś po swojemu. Interpretować zadania takimi, jakie nie są, jedynie coś doklejać lub ewentualnie rysować. Potraktowałam to jako mój rysownik ,,dla jaj''. W końcu... kazali interpretować zadania na różne sposoby Tak więc może dam wam chociaż dwie strony z tego, co zrobiłam:

Hmm... A tak to niestety co chwila się obijałam na imvu xD 
Chodziłam po pokojach z koleżankami, trochę zdjęć porobiłam. Tutaj wstawię też trochę:
 

Tak, tak, uprzedzałam, że będzie to post ogólny. 
W końcu... ok. 2 tygodnie nie pisania różnicę robi xD Zapraszam też was do odwiedzenia zakładki Anime, bo cały czas ją uaktualniam. W te ferie skończyłam już Rozen Maiden oraz Rozen Maiden Zurückspulen [ReMake]. Mam w planach także obejrzenie Rozen Maiden Träumend, ale to w najbliższej przyszłości. Polecam jak najbardziej, bo jest ono o lalkach. Suigintou i Shinku najbardziej mi się spodobały <3 


12 komentarzy:

  1. Wszędzie Ciel. Ciel wszędzie *-* XDDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak odpaliłam Opening RM to mi się przypomniała 1 liceum... Stare, dobre czasy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo nietypowe pytanie...jak się czyta Ciel?? xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Japoński: Sieru (si jest tak pomiędzy si a szj)
      Angielski: Sjel
      Ja czytam raz tak, raz tak, ale zazwyczaj 1 opcję xD

      Usuń
    2. Troszeeeeeeeeczkę...dziwnie się to wymawia:/

      Usuń
    3. Ja na samym początku oglądania mówiłam po prostu Ciel, a potem tak głupio mi było się przestawić na Sier, ale teraz się już nauczyłam i tak właśnie mówię ^^

      Usuń
  4. Fajny pomysł z tym Cielem :D Też oglądałam Rozen Maiden, szkoda tylko że nie ma tej mangi w Polsce :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciel <3 Ach... RM- jedno
    z najlepszych anime, które oglądałam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej to ja fristajlowa65 z stardoll. Będe teraz Cie czytac regularnie buaha xD. Tylko wchodź częściej na stardoll albo daj mi jakiś namiar może skype tam mogłybysmy pisać. Jakiś kontakt c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo... to słodko xD <3 Ehh... postaram się. Na stardoll pogadamy, jak byś mogła ze mną popisać ^^ Będę jutro od ok. 14.00, obiecuję xD

      Usuń
  7. kiedy masz ferie
    Aleksa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^