sobota, 14 lutego 2015

,,Jeszcze dzień i wyjdę stąd''!

Witajcie! Tak, tak - nowy post. Wreszcie zaczynają mi się ferie, więc wczoraj mogłam się trochę poobijać. Ogólnie byłam tak pozytywnie nastawiona, że powinno być to w moim przypadku karalne :')



No cóż, ale co nowego u mnie słychać, prócz tego? W sumie, w lalkowym świecie nic się wielkiego was nie ominęło, bo jak na razie, moja kolekcja zostaje taka, jaka jest. 
Jedynie muszę się pochwalić, że niebawem się to zmieni i dotrą do mnie dwie nowe lokatorki, bądź lokatorzy, bo wygrałam w konkursie MH. Na tą chwilę jednak, z działu ''monsterki'' mam dla was sesję Twyli tam, gdzie jej miejsce, czyli w ... szafie :P Zdjęć jest mało, ale jakieś są, chciało mi się i to jest najważniejsze.



Oraz moje ulubione zdjęcie: 

Gdyby ktoś się zastanawiał, czemu w szafie mam kolorowe papiery - ten schowek traktuję też do moich wycinanek, reklamówek z farbami, pasteli i jeszcze by długo wymieniać. Każdy ma swoje dziwactwa ;)

Ah, no tak, jeszcze jedna informacja (bo na 100% nikt nie wie :D) -  Dziś Walentynki!
 Tak więc, moje króliczki - miłooości, szczęścia, duuużo słodyczy i powodzenia <3


4 komentarze:

  1. Przepełnionych miłością, szczęściem i śmiechem walentynek <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdro wygranej! ^^ Co to był za konkurs, i co w nim chodziło?

    OdpowiedzUsuń
  3. To Twoje ulubione zdjęcie też mi się najbardziej podoba :3 Gratulacje wygranej =^.^=
    A co to był za konkurs? xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej! Ja też trzymam w szafie papiery, pastele, itp. XD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^