sobota, 7 marca 2015

,,Color Explode - Spring'' + Everything Else

No, kochani. Nadchodzi wiosna, więc być może wreszcie dojdą do naszego życia utracone kolory. Dlatego dziś, będzie równie pozytywna sesja. Jak wiecie, już jutro Dzień Kobiet, więc koledzy z klasy złożyli nam życzenia i każda z nas dostała kwiatka, którego ujrzycie na zdjęciach:
 
 
 
 
  
Dziś oszczędziłam sobie zbędnego monologu. Jeszcze jedną sprawą są rysunki.
Dość dawno ich nie uaktualniałam, więc uznałam, że wypadałoby się teraz za to zabrać i przy okazji uporządkowałam zakładki. Na dziś, mam dla was szkic Anabelle Grimmwell w stylu Lolita, rysowaną wczoraj:
 
Przepraszam, za widoczne, no wiecie, kreski do projektowania, ale niestety muszę sobie kupić nową gumkę, bo ta, którą obecnie mam zmazuje fatalnie. Reszta jakoś się zapodziała.
Sukienka podobna do tej, jaką ma na nagłówku, jedynie pozmieniałam dół i dodatki.
Fryzura również oparta na tej, którą możecie oglądać na górze bloga.

 
Kolejna wersja Lady Grimmwell, tym razem w niebieskich barwach. No, a z racji tego, że to nie jej kolor, posiada taką minę :P Była rysowana daaawno temu, jednakże zapomniałam ją dodać...

 
Anabelle w wymyślonym stroju. Tak jakoś wzięłam kiedyś kartkę na kolana i zaczęłam rysować.
Strój nie ma się nijak do tego, jaki nosi zazwyczaj, ale jakoś tak wyszło. 

Obok malutki Ciel, z maskotką. Też wzorowany na jakimś arcie, znalezionym gdzieś w odmętach Google Grafiki. Trochę go zaczęłam od złej strony, przez co nogę musiał mieć ściętą, ale cóż. Najgorzej było mi chyba narysować tego królika xD 

Ehh... ostatnio coraz częściej słucham vocaloidów, dlatego nie zdziwcie się, że ''wpisową piosenką'' jest to, co jest :P


15 komentarzy:

  1. Jaki słodziaśny ten Ciel ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Janiemoge, śledzisz moją historię wyszukiwania >.< Przecież ja też ostatnio wróciłam do "Lie and [i tak dalej]" ._. Pomóż mi w jednej rzeczy - gdzie tu w tekście są "podteksty yandere"? xD Bo jedyne, co mi jako-tako pasuje, to linijka o "polerowaniu na błysk", bo to mi się kojarzy z siekierką MAYU.
    A znasz "Hide and Seek" MAYU? [po koreańsku, ale też jest super]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio właśnie mam fazę i słucham na przemian wszystko z Bad End Night i piosenek MAYU. W tej piosence? A Lie and a Stuffed Animal jest słodkie :o Wgl tam tekstów yandere się nie dopatruję XD Błysk to raczej tu jako uśmiech traktuję. Że ich ''wypoleruje tak, że się uśmiechną :P A co do ostatniego, znam, znam ^^

      Usuń
    2. Ale właśnie tu są teksty yandere xD MAYU jest yandere [ta siekiera jako atrybut, yhym ^^] i wiele osób to widzi też w tej piosence, a ja nie wiem gdzie .-. Zresztą gada ze swoją maskotką, ale to pomińmy xD
      A słuchałaś może "I'm sorry, I'm sorry" Miku? ^w^

      Usuń
    3. I'm sorry, I'm sorry jest tak samo chore jak The Tragedy of Chateau Cepage, ale fajna muzyka, bit ogólnie, rytm sprawiają, że mi się podoba, chociaż tekst jest powalony do granic możliwości XD

      Usuń
  3. Jaki kawaii Cieluś *o* Wgl piękne rysunki ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmieniłaś kolor bloga? Bo wcześniej było czarne, a teraz jest czerwone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wersja dla komórek została zmieniona. Doszłam do wniosku, że jak na komputerze jest czerwono, to i na urządzeniach mobilnych też powinno być podobnie :P Ogólnie zajmowałam się porządkami.

      Usuń
    2. Ok. Właśnie jestem na wersji dla komóprek<3

      Usuń
  5. Fajny neightan i dracubecca

    Catrine DEMew

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne

    Catrine DEMew

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna sesja <3
    Mam pytanie jakich efektów używałaś? ^.^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^