piątek, 27 marca 2015

,,Home Steam''

Prawie dwa tygodnie i nie pojawił się żaden post. Eh, przepraszam za zwłokę, ale jeśli chodzi o sesje, nie miałam na nie czasu, ni chęci. Na szczęście dziś postanowiłam obfotografować jedną z moich nowych laleczek.



Dzisiejsza pogoda naprawdę płata figle, więc trochę utrudnione było cykanie zdjęć.
Rano było bardzo ciepło, gdy wracałam ze szkoły padało, a gdy wzięłam się za sesję, słońce raz zachodziło, a innym razem świeciło tak mocno, że prześwietlało całą lalkę...

 
  
 
 
 
 
 

Wciąż nie mogę się przestać zachwycać jej śliczną mordką i miękkimi włosami. Szkoda tylko, że czarne loczki bez przerwy się o coś zaczepiają, a w szczególności kolczyki. Mimo to, spodobała mi się. Mam nadzieję, że niedługo nadarzy mi się okazja, aby zabrać ją w plener.


7 komentarzy:

  1. Pomimo złej pogody zdjęcia wyszły GENIALNIE ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Aleksa c:
    Jesteś jedną z dość ułożonych dziewczyn, przynajmniej ja tak Cię postrzegam. Nie myśl sobie, że się podlizuje (nie, nie podlizuje się możesz być tego pewna..) Mam nadzieję, że mi doradzisz w kilku ważnych sprawach (ważnych dla mnie, dla Ciebie może nie..) Moja pierwsza prośba do Ciebie Ally, jest następująca...Wiem, może to się wydaje dziwne, ale... Czy doradzisz mi jaką postać Monster High, Ever After High mam lubić najbardziej... Nie pisz mi w odpowiedzi, że każdy ma inny gust (mój gust jest bardzo podobny do Twojego), czy że mam zrobić wykreślankę, i wybrać tą/tego, która podoba mi się spod względu na charakter, wygląd, lalki... Chcę wybrać ulubioną postać, ponieważ chcę się najpierw skupić na niej/a nich i od nich zacząć moją "lalkowa" przygodę z MH.
    Druga prośba, brzmi: "Czy pomożesz mi wybrać lalki MH, do wishlisty?" Wiem, że głupie, ale ja nie portafię wybrać góra 5... Ach... Napisz mi lalki, które warto na nie zbierać.. Proszę to bardzo ważne, zależy mi na tym, żeby można je było jeszcze kupić w sklepie w realu, nie w internecie (nie za bardzo lubię kupować przez neta). To jak będzie?
    Następna rzecz, która jest bardzo ważna... JAK PRZEKONAĆ RODZICÓW, ŻE LUBIĘ MH I EAH? Moja mama jak kupiłem pierwszą lalkę MH zareagowała trochę nie "miło?" Powiedziała, że to dla dziewczyn i mam zacząc interesować się czymś bardziej chłopiecym, bo ma wrażenie, że ma dwie córki, nie wiem jak ją przekonać, że to kocham i nie mam zamiaru z tego zrezygnować? Nie chcę przed nią chować po szafach moich przyszłych lalek... Ach...
    To tyle. mam nadzieję, że odpiszesz mi szybko... To bardzo ważne dla mnie... Nie wiesz jak..
    Chcę to wszystko w głowie sobię ułożyć... Zacząć żyć normalnie, i wreszcie kupić lalkę MH i EAH...

    PS. Na jakiej stronie najlepiej ogladać Kuroshitsuji? Bo za bardzo nwm, a mam zamiar oglądać.
    PS. Nie przepadam za Abbey, jakby co...

    3maj się cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po końcówce wnioskuję, iż jesteś chłopcem. Naprawdę nie rozumiem tych podziałów na dziewczynki i chłopców. Mój kuzyn również jest zafascynowany MH i zawsze jak do mnie przychodzi, bierze sobie i ogląda, była nawet umowa, że oddam mu paru chłopców, jak MH mi się znudzi xD Tak więc, skoro zaznaczyłeś, że masz podobny gust do mojego, będę ci proponowała wszystko z mojej perspektywy. Otóż lubię dość wyróżniające się postacie, więc moją ulubioną postacią jest Cleo. Tobie poradziłabym również ją rozważyć, ewentualnie Clawdeen, ją również bardzo lubię. Jeśli chodzi o EAH, moją ulubioną jest Duchess. Jest taka... wredna ^.^ Podoba mi się także Apple, bo... w sumie straszna z niej egoistka. Zainteresuj się nimi, bo jedna z nich może być twoją ulubioną ^^ Przejdźmy może do lalek. Właśnie dlatego poleciłam ci Cleo m.in. bo np. Creepateria jest dostępna w sklepach. Jest naprawdę bardzo ładna, gdybym nie miała swojej Cleo być może bym się na nią skusiła. Do tego jest w małym pudełku, więc ''z tych tańszych serii''.
      Teraz monsterzyce do wishlisty. Miało być ze sklepów... więc głównie z Haunted cudowna jest Vandala i Porter, sama chciałabym ich :3 Widziałam ostatnio też Art Class, stamtąd chciałabym Robeccę, no i wróćmy jeszcze do Creepaterii, Howleen stamtąd również zasługuje na uznanie <3 Miało być 5, więc jeszcze radzę dodać tam jedną lalkę z Dead Tired. Lagoona jest całkiem niezła, choć za samą postacią nie przepadam, jest ładna, cóż... A jeśli chodzi o przekonanie rodziców, mam takie dwie propozycje, niekoniecznie mogą poskutkować. Pisałeś, że masz siostrę (szkoda, że wieku nie mam :x). Zaraź ją MH, będzie potem, że jesteś kochanym braciszkiem, bo się z siostrą bawisz i nie będzie to nic zdrożnego. Drugą opcją jest oszczędzanie na jedną lalkę i poprosić rodziców, aby mieć chociaż tą jedną. Gdy się ją dostanie, należy się nią opiekować i udowodnić, że nie był to 1 razowy kaprys, wtedy raczej przywykną już i być może pozwolą na kolejną. No... i część o Kuroshitsuji XD Ogólnie wszystkie trzy części oglądałam na innych stronach. Book of Circus na seansik.tv, I na anime-odcinki, a II na shinden.pl/anime/, znajdziesz bez problemu jak dobrze poszukasz. Mam nadzieję, że odpowiedź cię satysfakcjonuje.

      Usuń
    2. Satysfakcjonuje? Tak i to bardzo! Strasznie dziękuje Ci za pomoc (jest wielka, naprawdę!) Fakt, nie podałem Ci wieku mojej siostry, ona jest rok starsza, i nie za bardzo "kręci" ją MH czy EAH. Wiec pierwsza rada, co do przekonania rodziców, nie wypali, ale druga raczej na pewno ^^ Wiesz ja zbyt często nie chodzę do sklepów z zabawkami, a jak jest w markcie to rzadko idę na dział z MH i EAH :/
      Mam ostatnią prośbę, czy poniżej wymienione serię znajdę jeszcze w jakimś sklepie?
      ~ Ghoul Sprit
      ~ Freaky Fusion
      ~ Ghoul Sports
      ~ Coffin Bean
      ~ 13 Wishes
      ~ SCoF
      ~ Swim Class
      ~ Basic/Shool's Out/I HEART FASHION (bardzo podoba mi się Scarah i Deen <3)
      Okej, wiem kolejna dziwna prośba... Zależy mi w realu, bo w internecie bez problemu znajdę, ale rodzicE, no wiesz za bardzo mi nie pozwolą XD
      A teraz coś nagłówkiem... czyli czy na przykład jakbym miał na nim art jakieś postaci z innej serii niż Basic, to nie będzie dziwnie wyglądać, no wiesz że nie basic a inna seria? XDD Wiem trochę głupie pytanie, a nawet bardzo XD

      Okej mam nadzieję, że odpowiesz w miarę szybko..

      Usuń
    3. Serie: Pojedyncze sztuki tak, Bez problemu, Raczej też, Z tym to może być ciężko, raczej nie, Raczej tak (ale bardziej z Haunt The Casbah), Nie (ewentualnie Abbey...), Nie i nie. A jeśli chodzi o nagłówek, to nie za bardzo rozumiem... raczej inne serie są spk xD

      Usuń
  3. Może zrobisz kiedyś sesję Neighthana?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^