wtorek, 10 marca 2015

Nowe lalki u mnie (1) - Dracubecca

Witajcie, pamiętacie może, jak zapowiadałam przyjazd dwóch nowych lalek do mnie?
Tak więc z przyjemnością oznajmiam, że dotarły już wczoraj ^^


Niestety, sprawy się tak potoczyły, że dopiero dziś mogę o tym napisać.
Ogólnie wczoraj byłam trochę niedyspozycyjna, cała osłabiona, nie wiem czemu...
Dodatkowo coś mi się stało z lewym okiem i przez pół dnia nosiłam taką białą okłado-opaskę :/
Tylko nie posądzać mnie o kontrakt ;___; xD

Tak więc do rzeczy, bo pewnie na to właśnie czekaliście. Na fotografiach możecie się domyśleć, kto jeszcze do mnie trafił. Czas na zdjęcia z rozpakowywania jednej, z moich dwóch, nowych podopiecznych!:

 
  
  
 

Ogólnie lalka jest śliczna, jedna z dwóch fuzji, które zostały porządnie zrobione i zachwyciły mn XD Podoba mi się, ma bardzo miękkie włoski *^* Do gustu także przypadło mi jej ubrano, bo naprawdę ładnie się prezentuje i pasuje zarówno do stylu Draculaury, jak i Robeccy. Fajną rzeczą jest też to, że laleczka ma kolorowy stojak. Jedyny mankament to parasolka. Rozczarowała mnie trochę. Jest strasznie chybotliwa, ciągle wypada... Chyba zostanie w przyszłości potraktowana gorącym klejem.

8 komentarzy:

  1. Ja nie czekałam tak na zdjęcia Dracubecci,jak na kazanie o kredkach (y) i oku :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My Lizzy, wiem, że mi tego nie zapomnisz xD Ah, i tak nie to oko, więc cicho xD Ty się módl, aby do jutra zeszło :'D

      Usuń
    2. No modle się, modlę ;-; A jak tata zostanie w domu to się wk***ię xD

      Usuń
    3. Emm... a mają być kiteczki? ;___; #KawaiiTeam

      Usuń
  2. Boże... jaka śliczna! Najlepsza hybryda z wszystkich hybryd w Freaky Fusion! Jest śliczna, nie, prześliczna! Jest super! Jest fajna! Jest boska! Nie starczy słów, żeby opisać tą piękną lalkę. Zazdroszczę wszystkim, którzy mają tą lalkę. Tobie teraz! Dracubecca jest po prostu... Super! Zazdroszczę Ci. Gratki za wspaniałą lalkę! Wow! Jak na nią patrzę, to coraz bardziej Ci zazdroszczę! Ach... Życie bym oddała za tą lalkę. Żartuję. Co by tu jeszcze? Aaa, Twoje biedne oko. Bardzo mi przykro. Eee... Które to było oko? *Zagląda na górę do posta*. Aaa.... Już wiem! To było lewe!
    Dobra, starczy tego pisania.
    Papatki, zazdroszczę lalki (zrymowało mi się)
    Życzę zdrowia dla Twojego oka (zrymowało się, ale trochę)
    To......



    Przewijaj dalej


















    Dalej...
















    Jeszcze trochę....















    PS. Moje wygłupy











    Jeszcze trochę przewijaj w dół....








    Już niedaleko...















    Jeszcze kawałek....















    Koniec!!!!!













    Papa!








    Pozdrawiam Cię!










    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro ci się tak podoba, to chyba jakąś sesję muszę dla niej wymyślić w najbliższej przyszłości, czyż nie? :P

      Usuń
  3. Widzę, że masz jeszcze Neighata. Moja siostra też ma. Jest super, tylko róg mu wypadł, i za każdym razem, jak się wkłada, to znowu wypada. Ale i tak wolę Clawda.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^