sobota, 14 marca 2015

Nowe lalki u mnie (2) - Neighthan

Leniwa sobota króluje. Poza lekkimi porządkami w pokoju praktycznie nic nie zrobiłam, jedynie pogadałam trochę przez skype z kuzynką. Na szczęście nie muszę już nosić żadnej opaski. Byłam u lekarza i przepisano mi krople do oczu, bo najzwyczajniej w świecie mnie zawiało.
Skończyła się pechowa, kościelna passa. To dziwne... nie byłam w nim od trzech dni, a już i z okiem i kolanami lepiej (nienormalny ksiądz kazał nam klęczeć przez 1,5 h, tak sobie kolana zbiłam, że musiałam chodzić w bandażach -.-'').


W tym poście przedstawiam wam mojego czwartego upiora w kolekcji.
Trafił do mnie z Dracubeccą i już grzeje miejsce na półce. Mogliście się już go spodziewać, bo na jednym zdjęciu był właśnie obok pudełka upiorki. Tak więc nie przedłużając, jego zdjęcia:
  
  
Przyznam się, uroczy jest XD Na początku mi się w ogóle nie podobał, ale teraz się do niego przekonałam. Śmieszy mnie jego długi ogonek. Ogólnie bardzo ciekawy jest, ma tyle kolorów, że nawet nie wiadomo na czym ''zawiesić oko'' ;) Mojego trochę zmieniłam. Zauważyć możecie na zdjęciu w czapce, że schowałam wsuwką mu wystające pasemko. Jakoś tak wolę go w ułożonej kitce.
Ogólnie lalka mi się podoba, dzięki niej bardziej się przekonałam do tej postaci, no i poza tym - kolejny chłopak w moim upiornym gronie, z czego bardzo się cieszę. 


4 komentarze:

  1. Ja zobmierożca posiadam, i bardzo go lubię =^.^= Na początku nie podobał mi się , i kupiłam go z pretekstem "No bo to przecież chłopak!" , po otwarciu okazał się naprawdę fajny i uroczy ^^ Ale i tak Garrot i Porter u mnie namber łan!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje myślenie: ,,W końcu chłopak, bab mam aż nadto, bierę :'3'' XDDD Uroczy jest, przekonałam się do niego ^_^

      Usuń
    2. Czyli tak jak u mnie :D

      Usuń
  2. Mi się on ani trochę się nie podoba. Charakter nudny, a wygląd niezbyt mi się podoba. Ale to "majne" zdanie. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^