niedziela, 6 marca 2016

Twory mojego ołówka i mała dusza z papieru

Minęły już cztery tygodnie od poprzedniego wpisu. Jak widać trzymam się mimowolnie grafiku i dodaję tu jeden post na miesiąc. Poza tym, mam także wasze zamówienia. Przy okazji pokażę też inne rysunki, bo trochę się ich nazbierało. 
Ogólnie jest tak, że na luźnych lekcjach ciężko mi się skupić, więc aby utrzymać uwagę, rysuję. Nie ''wyłączam się'' i wynoszę coś z tych zajęć, więc takie rozwiązanie jest dla mnie najlepsze. W sumie, chyba nauczyciele się do tego przyzwyczaili, bo siedzę w pierwszych ławkach i nie rusza ich to. Dzielnie sporządzam notatki na geografii, historii, wosie, polskim, matematyce itd. - jeśli chodzi o religię i podstawy przedsiębiorczości (forma nauczania tego przedmiotu totalnie mi nie odpowiada...) - muszę mieć przy sobie jakąś kartkę, bo zwariuję. Z tego miejsca pozdrawiam również moją koleżankę ''ze szkolnej ławy'', która lubi kolorować moje prace. Kiedyś zrobię jej albumik z ''kolorowankami'' ^_^ XD

- Oscar i Anabelle (zamiana ról) i Anabelle z XXIw. 
 
Jeśli widzieliście tę grafikę, wiecie, że Oscar to lokaj Anabelle i Tristy. Z racji tego, że chcę ćwiczyć rysowanie chłopców, uwieczniłam brunetkę z Peterem i Edwardem. Został jeszcze Oscar, aczkolwiek zamieniłam ich rolami. To on na obrazku robi za pana, a dziewczyna za pokojówkę. Bazgroł z prawej, jak i ten powstały w wakacje. Zawieruszyły mi się... 

- Sylwestrowa Anabelle i real-anime
 
Rysunek po lewej został narysowany 1 stycznia. Anabelle świętuje nowy rok, zakrapiając ''imprezę'' szampanem. Z prawej mango-wersja moich koleżanek. Kiedyś poprosiły mnie o rysunek, więc wpadła mi do głowy ich ''mangopodobna'' wersja. Co prawda tylko fryzury się zgadzają, aleee... ;) 

- Moja wersja Megurine Luki z piosenki The Tailor Shop on Enbizaka i damska wersja Kaito z Judgement of Corruption
 
Piosenki Luki możecie posłuchać tutaj, natomiast Kaito - tutaj. Kartki w kratkę, bo rysowane na religii. Biedny ksiądz do dziś nie wie, że rysuję postacie z sagi 7 grzechów głównych XD Ogólnie stroje się nie zgadzają, bo jakoś nie miałam do ich pamięci. Kaito został narysowany wcześniej. 

- Kagamine Rin z piosenki Daughter of Evil i różne inne bazgroły
  
Rin jest jeszcze niedokończona. Zaczęta na religii, kontur na pp. Piosenki z nią związanej możecie posłuchać tutaj. Kiedyś ją dokończę i wstawię tutaj. Bazgrołki obok są zrobione totalnie z nudów i zazwyczaj tak wygląda połowa moich dzieł na lekcjach. Postanowiłam wam je pokazać tylko z powodu mango-Aleksy.

- Moja Sucrette ze Słodkiego Flirtu z Lysandrem oraz bez
 
Ostatnio dużo czasu spędzam na Słodkim Flircie. Przyznam się, że gra mnie wciągnęła. Rysunek po prawej jest starszy. Moja Su z ogonkiem ma trochę podrasowany strój, bo go nie pamiętałam. Bazgroł z lewej czeka na poprawienie, aby było coś widać - rysowałam go dzisiaj ;) Wspominałam o mojej chęci nauczenia się godnego uwieczniania chłopców na kartkach, stąd mój Wybranek Serca. 

- Postacie niezidentyfikowane
 
Pierwsza rysowana jakimś zastępstwie, druga na pp. Postacie robione ''od tak''. Ta po prawej miała być Cielem, ale że narysowałam jej dłuższe włosy, to wyszła z tego dziewczyna. Aniołek był rysowany przed Walentynkami.

- Aleksa Geek Shriek i Fierce Rockers
 
Dawno nie robiłam żadnych serii mojej OC, także nadrobiłam to. Geek Shriek również pochodzi z kolekcji zawieruszonych rysunków, jakie widzieliście na początku posta. Fierce Rockers jest bodajże z początku poprzedniego miesiąca...

- Catrine Art Class i Kawaii-Aleksa
 
Oba rysunki bardzo stare, z czego to drugie znalazłam w jakiejś teczce. Ogólnie Catrine powinna być pokolorowana, ale zdjęcie też do nowych nie należy. Nie przywiązywałam wagi do tego, z jakiej serii ma być, wszystko jest wymyślone. Tak samo, jak strój mojej OC po prawej - tak, nie wybaczy mi tego :P

Dalej możecie zobaczyć swoje zamówienia:
- Naruto dla Karolcia i V z BTS dla Marika Orlik
 
Podejść do rysunku Naruto było 2. Za tym drugim jakoś wyszedł, ale mam wrażenie, że skopałam mu włosy, z V też miałam problem, bo człowiek. Oba rysunki są wzorowane na obrazkach, które znalazłam w grafice google. 

- OC dla Julia Czarna i bazgrołek z mojego zeszytu
 
Co do bazgrołka, pochodzi on z brudnopisu, jak uczyłam się historii. Obok mam obszerną notatkę o II Wojnie Światowej. Jeśli chodzi o OC, miała trochę mało detali, więc dorobiłam jej pasy.
To by było na tyle. Wybaczcie gif'owy spam postaciami z Diabolik Lovers, ale z racji wyjścia Lost Eden i pojawienia się nowej postaci, jakoś muszę to odreagować :3 W którymś z postów wspomniano także o Book of Atlantic. Anime i człowiek robi się weselszy :3 Cieszę się też, że udzielacie się i piszecie, o czym chcielibyście przeczytać. Niestety wybraliście sobie trochę trudne tematy, ale zobaczymy - jeśli jakoś dam sobie z nimi radę, następny post będzie z cyklu ''Sądzę, że...'' z waszymi propozycjami.

10 komentarzy:

  1. Sądzę, że.. Lady GaGa! Mam pytanko, czy na moim blogu może być podobny dziął, oczywiście inny tytuł? Napisze że jest to zainspirowane twoimi poetami itd. Świetnie rysujesz.. ♥ Czy zamierzaszasz kończyć z MH wiesz nowe twarze itp.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yhm, spoko. Dziękuję ;) Jeśli chodzi o skończenie z MH, na razie jestem cierpliwa i powoli się przyzwyczajam do tego wszystkiego, ale spodziewam się tego, że kiedyś odwalą coś, co totalnie wyprowadzi mnie z równowagi i rzucę to wszystko XD Nowe twarze były i będą beznadziejne, ale wynagrodzili mi to Shriek Wrecked, bo seria porządna. Dam im szansę, ale następnego filmu pewnie nie obejrzę, bo animacja jest żałosna. O Gadze pomyślę, pewnie lekko by mi się to pisało ;)

      Usuń
    2. Ehh.. Tego samego się obawiam... :/ Powtórze się, go lepiej być pewnym. To mogę mieć podobny dziął na blogu? Napisze że jest on zainspirowany Twoim bogiem/postami. Tylko nie wiem jaką nazwę wymślič.? Jakieś sugestie?

      Usuń
    3. Mówiłam, że spoko, zgadzam się. Co do nazwy, niestety nie wiem, sama na swoją wpadłam z nudów XD

      Usuń
  2. Cudaaaaaaśne rysunki *-* I wyszedł ci Tae, widzisz? *^*
    Bardzo spodobała tez mi się mangowa wersja twoich koleżanek i Aleksy :3
    I jeszcze ta cudna piosenka, po której zawsze mam tyle przemyśleń <3
    Co w kolejnym poście? What do you think about ulzzang style~~~ Tak, nie przestanę cię tym męczyć XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja OC wyszła ci naprawdę cudownie^.^ Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki że narysowałas Naruto :) bardzo ładnie go narysowałas.ogólnie twoje rysunki są ładne

    OdpowiedzUsuń
  5. No jak możesz, rysowałaś Vocaloidy z 7 grzechów głównych i Gakupo z Madness of Duke Venomania zabrakło? ;w; Nie, a tak serio, to przy każdym rysunku wisiałam przez kilka minut i się nim zachwycałam *^* I ta dziewczyna, która miała być Ciel'em, po prostu awwww~ *^*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieeesz... Ciężko nieczystość rysować przed księdzem... XDDD Jeszcze mamona i nożyczki nie wyglądają aż tak podejrzanie XDDD

      Usuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^