środa, 25 maja 2016

''Sądzę, że... Gry! - część dziewiąta: Słodki Flirt, part 2''

W poprzednim poście zapowiedziałam kontynuację wątku o Słodkim Flircie, bo chłopcy to nie jedyna atrakcja. Cofając się o wpis w tył, wspominałam o możliwości randek z nimi. Chciałabym to tutaj bardziej rozwinąć oraz przedstawić wam bardziej swoją postać. Zaczynajmy!
Wpis temu mówiłam, że można mnie znaleźć na forum, ale właściwie nie podałam swojego nicku. Co prawda, mam w ''kontakcie do mnie'' tutaj i na My Monster High wypisane, jak się nazywam, aczkolwiek napiszę, jakby komuś umknęło, że jestem tam jako LadyPhantomhive0707. Czasem robiłam screeny, aby pokazać komuś, jak przebrałam swoją Su, więc uratowało się parę starszych wersji mnie. Możecie je zobaczyć poniżej:
W sumie to tak - najczęściej noszę tam długi, czarny (fioletowy) warkocz, a do kompletu mam fioletowe oczy. Poznać mnie można też po uszkach, z którymi rzadko się rozstaję. Wchodząc w link do mojego profilu, zapewne zobaczycie, że wyglądam teraz zupełnie inaczej. Moja aktualna Su jest po 22 normalnych odcinkach, 3 epizodach specjalnych oraz po jednym ''odcinku'' eventowym z okazji walentynek. Teraz przechodzę 23. Screen robiłam parę dni temu, więc ''czas gry'' oraz ''ostatnie zalogowanie'' się różni, aczkolwiek reszta jest w porządku. 
Jak już również wspominałam w poprzednim poście, moim Wybrankiem Serca jest Lysander oraz z nim mam największy lovometr. Ilustracje pokażę wam pod koniec wpisu. No cóż, nie wiem, co tu jeszcze dodać, wychodzi na to, że gram w to już ponad rok. Tak na zakończenie wątku o mojej Su powiem, że prowadzi warsztat z sygnaturkami (♖Pracownia kociej hrabiny♙), gdzie jako-tako ćwiczę sobie kombinowanie w gimpie. 
Proponuję zająć się teraz randkami. W każdym odcinku jest możliwość zdobycia minimalnie jednej ilustracji w formie zdjęcia, które nasza postać przykleja sobie na ścianie w pokoju. Dostaniemy je dzięki dobrym wyborom w trakcie gry. Chciałabym zaprezentować wam moje dotychczasowe. Oczywiście tutaj też ostrzegam przed spoilerami.
 

 
W tym miejscu zrobiłam sobie sklejki, możecie je powiększyć, klikając na nie. Na prawym, dolnym obrazku możecie zobaczyć, że moja Su miała kiedyś brązowe oczy i włosy. No cóż, Aleksa takie posiada, więc pierw przekonałam się do takiego wyglądu Sucrette. Wolałam wyglądać naturalnie, aczkolwiek później doszłam do wniosku, że czarne włosy wyglądają lepiej (bodajże przy piątym odcinku) i już tak z nimi zostałam, razem z fioletowymi oczami. Nie sądzę, że je kiedyś zmienię. 
 
 
Tak na koniec dodam, że gram w SF także na innych wersjach, ale tylko wtedy, kiedy naprawdę musi mi się bardzo nudzić. Jeśli ktoś ma konto na zagranicznych wersjach - link (USA) i link (Węgry). Mam na nich nieco inne, końcowe ilustracje. Moja Su z USA wybiera zawsze Kastiela, natomiast węgierska - Nataniela. 
To by było na tyle. Następna rozpiska wedle waszego wyboru będzie dotyczyć Kuroshitsuji, ale prawdopodobnie omówienie będą poprzedzać rysunki lub coś innego. Do następnego wpisu! ;) Na koniec umieszczam wam piosenkę z motywem Alicji w Krainie Czarów, na której punkcie ostatnio mam strasznego fioła :3 Tematyczna, bo w Słodkim Flircie wybrałam właśnie takie przedstawienie.

1 komentarz:

  1. Ja też ostatnio ciągle słucham tej piosenki i cieszę się że następnym razem napiszesz o kuroshitsuji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^