sobota, 4 czerwca 2016

Rysunki + kilka spraw organizacyjnych

Witajcie, witajcie. W poprzednim poście mówiłam o tym, że następne omówienie miał wyprzedzać odrobinę inny wpis. Tym razem chciałabym poruszyć tutaj sprawy organizacyjne dotyczące bloga oraz pokazać wam moje rysunki, jakie niedawno zrobiłam. Ostatnio ich nie było, więc wypadałoby dodać ;) Na początek, przejdźmy do ogłoszenia numer jeden. Numer dwa znajdziecie na końcu wpisu:
Zapraszam was na mojego nowego wattpada.
Zbliżają się wakacje, więc będę miała sporo czasu na pisanie.
Na sam początek, dodałam tam opowiadanie fanfiction LizzyxCiel,
jakie pisałam z Mariką, więc zapraszam do czytania.
Na tą chwilę, jest dostępny tylko jeden rozdział,
ale pewnie w najbliższym czasie wrzucę kolejny.
Pragnęłabym także zaznaczyć, że zazwyczaj dobrze mi się pisze opowiadania,
przeinaczając wcześniej napisane roleplay,
więc jeśli ktoś lubi dużą ilość dialogów, pewnie będzie usatysfakcjonowany.
Od razu mówię, że nie jest to mój ulubiony paring, aczkolwiek miło mi się go pisze. Właściwie, zostało mi tylko pozaliczać ostatnie testy, pojechać na wycieczkę i wolne. Kiedy to minęło? W każdym razie, niedługo będzie czas na wyjazdy, spotkania oraz inne takie, ale nie martwcie się, bloga nie zaniedbam ^^ Dobrze, dobrze. Koniec mojej gadaniny, przejdźmy do rysunków:

- Anabelle i Trista z nagłówka oraz Ayano Aishi z gry Yandere Simulator
 
O obrazku z lewej raczej nie muszę dużo mówić - szkic do nagłówka, którego możecie oglądać od jakiegoś czasu na górze strony. Ayano natomiast jest bohaterką gry, na którą ostatnio mam niezłą ''jazdę'', więc chciałam ją sobie uwiecznić na kartce. Może jeszcze kiedyś ponownie ją narysuję. 

- Moja Su z Natanielem i Kentinem
 
Ostatnio zauważyłam, że bardzo lubię rysować moją Su. Co do prawej pracy, mówiłam już, że Kentin jest moim ulubionym chłopakiem po Lysandrze, więc kiedyś również go sobie narysowałam. Moja Su była kiedyś ubrana w taki strój. Jeśli chodzi o Nataniela - kiedyś go lubiłam, ale ostatnio trochę mnie drażni.

- Dwa rysunki Lysandra z moją Su
 
Tak, jak w przypadku Kentina - narysowałam po prostu moją Su w różnych ciuszkach, które mam w swojej wirtualnej szafie. Lysander po lewej jest w stroju z przedstawienia o Alicji w Krainie Czarów, aczkolwiek nie dałam mu króliczych uszu. Natomiast na prawym, w swoim normalnym stroju. Szkic pokazywałam już w tym wpisie.
Na sam koniec mam do was także pewne pytanie.
Na czym będzie wygodniej się wam czytało?
Historia postaci z nagłówka jest już prawie gotowa i niebawem
chciałabym oddać wam do czytania pierwszy rozdział.
Powinnam go dodać na blogu czy też na wattpadzie? A może tu i tu?
Zachęcam do oddania opinii w komentarzach ^^
Rozdziałów mam napisanych dość dużo, więc jeśli ktoś lubi
czytać różne opowiadania i tego typu rzeczy, będzie miał co do czytania.

6 komentarzy:

  1. Lepiej nowe opowiadanie daj na swoim blogu. Przyjemnie tusię czyta,a tam będziesz się męczyć w kwestii okładki i mediów oraz tagami

    OdpowiedzUsuń
  2. Tu i tu dodaj tam przeczyta to wiecej osob, tutaj stali czytelnicy bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Daj tu i tu, brzydzi mnie Wattpad xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Awgdhsafikdjsiuwjdi~, Ayano~~~~ *q* Kocham tą grę *^*
    Myślę, że najlepiej by było, jakbyś dała i tu, i na wattpada c: Wtedy więcej osób zobaczy C:

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^