sobota, 1 lutego 2014

,,Bo z rodziną najlepiej na zdjęciach"

Na wstępie pragnę podziękować mojej kuzynce, która w dalekiej przeszłości
 użyczyła mi jednej z modelek.
O tej sesji dawno zapomniałam. Pewnie ona też :p
Ponieważ jestem chora już od wtorku, najwygodniej jest mi w łóżku z tabletem.
Na nim właśnie miałam tą sesyjkę.
Szybko się nią zajęłam, więc są gotowe do  ,, zobaczenia światła dziennego".
Co prawda jakość pozostawia trochę do życzenia,bo były niesłychanie ciemne,ale...
No dobrze, dosyć gadania, więcej pokazywania! :)

Rodzinka w komplecie :)


Małe zbliżenie ^^


Moi państwo :P
Urocze rodzeństwo ;)
Koszmarne siostrzyczki razem


Na sesję wdarła się też Draculaura,mówiąc,że ona też jest częścią tej rodziny XD
Potem Howleen uciekła obrażona :o
Jednak dobry braciszek przyniósł ją,by nie opuściła ostatniej fotki ;)

To by było na tyle. Dziś mam natchnienie,by Clawd dorobił się pierwszej,samodzielnej sesji.
Pewnie zrobię ją dziś wieczorem,jak lenistwo mną zbytnio nie zawładnie :P



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^