sobota, 8 lutego 2014

Sasha nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa! :)

Sasha została odnowiona.
Mam już jej kartę:
 
Zanim zapytacie - jest na wpół arystokratką i na wpół buntowniczką.
Nie ma swojego przeznaczenia,gdyby je miała,przestrzegałaby go (Royal),ale chce napisać je osobiście,podąża własną ścieżką (Rebel). No,ale jakoś mnie napadło,by dać jej koronę na karcie.
Powiem tylko,że totalnie zjechałam jej buty,na szczęście tu ich nie widać :P
Sasha jest zrobiona na podstawie mojego rysunku jej w Legacy Day.
Moim zdaniem jest o niebo lepsza od poprzedniej,no,ale na niej się poduczyłam trochę techniki ,,EAH'owej'',bo tamtą,jak zwyczajną monsterkę potraktowałam :/
Dziś powstanie jej zakładka.

Rodzice: Królewna Śnieżka i wampir
Historia rodziców: Wczesne życie Śnieżki pozostawiło wiele błędów...
Współlokator: Duchess Swan
Skryte pragnienie serca: Chcę odnaleźć swoje ,,i żyli długo i szczęśliwie''!
Moja "magiczna" zdolność: Płaczę krwią. Coś chyba mam niestety po tacie.
Wszyscy myślą,że jestem nie do złamania,bo nigdy nie pozwalam sobie
na publiczne szlochanie,ale gdy tylko zniknę wszystkim z oczu,miejsce,w którym się
znajduję,zamienia się w jakąś scenę zbrodni niewybaczalnej.
Stan bajkowej miłości: Najpierw odnajdę przeznaczenie, ono chyba zapewni mi miłość.
"Och przeklęty" moment: Nigdy nie ujrzałam swojej młodszej siostry!
Mam nadzieję,że moja historia pomoże mi ją odnaleźć.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny: Zarządzanie królestwem. Czuję się wtedy taka ważna!
Najmniej lubiany przedmiot szkolny: Księżniczkologia. Ciągłe gadanie o dziedzictwie.
Niezbyt fajne jest ciągłe udawanie,że się je ma.
Przyjaciele po wieki: Duchess Swan i  Madeline Hatter



2 komentarze:

  1. Pamiętam ją! Powinni stworzyć taką postać. Co do korony (chodzi o znak Royalsów) mogłabyś jej doczepić skrzydła od znaku Rebelsów, a tło fioletowo-czerwone. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby siostra Apple ? Bo jakoś tak mi się to nie zgadza o.O

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^