niedziela, 16 lutego 2014

Nasz ,,mały'' zbiór :)

Witajcie! Przepraszam za dość długie nie pisanie,ale miałam gościa.
Od wtorku do piątku byłam z moją kuzynką. 
Powiem tyle,że zrobiło się parę sesji :)
W czasie jej pobytu,jej potworki musiały się pomieścić razem z moimi.
Gospodarze nie byli tacy skorzy do ,,posunięcia się'',więc goście
 musieli się zgodzić na miejsca ,,siedzące'' :P
Na szczęście dziewczyny z dormitorium dały się przekonać,by 
przyjąć do siebie większą ilość gości.
Tylko nieliczni dostali się na szkolny korytarz.

Na razie łapcie fotkę,jak to wszystko wyglądało
:
 

Widać tutaj całą upiorną gromadkę. 
Przepraszam za flesz,ale było już trochę ciemno,a chciałam,żeby wszystkich było widać.

Kuzynka posiada 8 lalek, u mnie gości 16, co razem daje nam wynik 24 :P

No,ale jak teraz się bawić,kiedy są 2 takie same postacie?
Otóż kiedy jesteśmy razem,zwykle zmieniamy imiona powtórzonym postaciom.
Moje lalki już znacie, przedstawię wam lalki kuzynki.
Od góry,od lewej:
-Catty
-Raven (bliźniaczka Twyli,przewodnicząca klasy)
-Aurora (bliźniaczka Spectry)
-Matrioszka/swego czasu zwana Rose (uczennica z wymiany/starsza siostra Abbey)
-Howleen
-Lagoona
-Kate (młodsza siostra Frankie)
-Robecca

Tak,to by było na tyle. Sesji niestety dziś nie dodam, jeszcze muszę się przygotować do szkoły.
Eh,tak to jest - ferie i czas ucieka ci przez palce,a jak jesteś w szkole,to możesz się łudzić,że ci szybko zleci >.<
Tak wyszło,że miałam dość sporo zadane,do tego do odpisania trochę,poza tym muszę się uczyć na kartkówkę z niemieckiego ;___; Do tego dochodzi przygotowanie się na plastykę -.-
Prawie (z naciskiem na prawie) wszystko już jest zrobione. Jeszcze zostały mi dwa zeszyty do przepisania i wydrukować referat na polski, do tego nawet nie tknęłam mojego projektu z historii :) 
Tak to jest,jak nic ci się w wolne nie chce.

Ehhh... aż się prosi o ten mem:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^