niedziela, 8 listopada 2015

''Storm at Sea''

Nie ma to jak wstawiać zdjęcia z wakacji. Po raz kolejny. Eh, naprawdę nie mam ani czasu, ani chęci do ruszenia się i zrobienia czegoś porządnego. Jak tak dalej pójdzie to o czym pisać nie będę miała ;-; Mam też wrażenie, że blog stał się trochę monotonny, a jego zadaniem było właśnie mnie wyciągnąć z tej monotonii! O, ironio. Cóż, chyba pora na jakąś rewolucję? Wydaje mi się, że dobrze by było, aby wprowadzić coś nowego...

Wiecie, że ostatnio zainteresowałam się anime, mangą i od czasu do czasu zdarza mi się rysować lolitki. Chciałabym wprowadzić dział, w którym będę to omawiać. Oczywiście nie profesjonalnie, bo okiem bardzo początkującego człowieka ''w tym świecie''. Po prostu chodziłoby o to aby was trochę zainteresować tym tematem. Jeśli ktoś znałby moje początki na My Monster High, pewnie kojarzyłby cykl artykułów ''Sądzę, że...''. To by było coś podobnego. Co myślicie o takim ''dziale''? Podobałby się wam? Na razie jednak zostawmy to i przejdźmy do zdjęć Frankie lub raczej Diany na plaży :3:
 
 
 
 
  
 
  
 
 
 
Bardzo lubię fakt, że kiedy bywam na wakacjach, udaje mi się idealnie ''wstrzelić'' w pogodę. Prawie cały tydzień jest ciepło i można się wylegiwać na kocu do woli, ale zdarza się też jeden dzień, gdzie jest zimno i biorę ze sobą jakąś monsterkę do zdjęć, bo zazwyczaj mało ludzi jest i nikt mi za bardzo nie przeszkadza :3 Przyznaję się wam, że kocham plenerki, jednak gdzie je robić, to już inna, gorsza sprawa :/ Na koniec piosenka specjalnie dla Mariki, która bardzo wpadła mi w ucho w ostatnim czasie ;D

4 komentarze:

  1. Ojeja, specjalnie dla mnie, dziękuję <3 Co do działu to spoczki pomysł, ale żeby potem nie było, że zgapiam od Ciebie, bo też zaczęłam pisać ostatnio bloga o azjatyckich stylach xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna lalka na zdjęciach i Sebus :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że taki dział to bardzo fajny pomysł ;D Zdjęcia bardzo mi się podobają :33

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł z tym nowym działem! A zdjęcia świetne :3 Frankie idealnie wpasowała się w nadmorski klimat.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^