czwartek, 8 maja 2014

,,Project Runway''

Jak pewnie wiecie,do najnowszego wydania specjalnego,było dołączone parę materiałów oraz manekin.
Z racji tego,że mam na półeczce pewną projektantkę,która uczyła się w samym Upioryżu, oddałam zestaw Clawdeen. Co z nim uczyniła? Oto efekty :)


 
Taak, przykro mi,że robione na moim biurku. Robiłam to jeszcze przed porządkami. 
To pudełko Hannah Montana jest tylko do pisaków xD Nie zadawać zbędnych pytań :P

Wracając do projektu. Na lewej fotce dumna projektantka,na lewej zbliżenie.
Panterka została przecięta na pół, z drugiego skrawka mam zamiar coś wykombinować.
Oczywiście,kiedy projekt mi się znudzi,materiał wykorzystam. Na tą chwilę wielkiego szycia nie planuję.
W sumie nic nie muszę tu dopowiadać,oprócz tego,że do sukienki użyłam szpilek,bo szczerze mówiąc,nie widzę tego,aby falbanka trzymała się na wtyk i była po środku. Złoty papier się przyda :D

Cóż,to by było na tyle :)


10 komentarzy:

  1. Boskie, mam pytanie gdzie taki manekin kupiłaś *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam ten zestaw moja Clodi też już
    zaprojektowała stroje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie *-* Jeśli mogę spytać po ile taki stojak ;)?
    Niezalongowana Nysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem dokładnie,bo mama chciała zrobić mi przyjemność i kupiła XD Przy tym mnie nie było. Mam już takie 3. Harumiki dwie i jedno MH. Szczerze? Harumika jest porządniej zrobiona i ma ,,wpychadełka. MH nie ma, do tego jest taka ,,krucha'' w dotyku. Taka,za lekka aż ;x Jednak MH ma lepsze dodatki materiałowe.

      Usuń
    2. A da się to wgl założyć na lalkę? W sensie czy się nie rozpadnie...

      Usuń
    3. Dzieki za odpowiedz pozdrawiam ;*

      Usuń
  4. Piękny projekt. Pomysłowy i urokliwy :-). Też mam ten zestaw i chyba coś porobię z babcią.

    VAMPY

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się materiał ze wzorem panterki. Sugerując się fotografią myślę, że musi mieć bardzo miłą w dotyku fakturę :)

    PS. Zbliżenie jest na prawej, nie lewej fotografii. Taka mała literówka :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, moje roztrzepanie :P Przepraszam.
      Co do faktury - nie mylisz się. Jest naprawdę fajna w dotyku ;)

      Usuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^