sobota, 10 maja 2014

,,Płyciarnia''

Jak zrobić fuzję moich zainteresowań i mojego taty?
Ah, zrobić sesję rzeczy z mojej kolekcji na jego :)
Ponieważ dziś miałam gości, wstawiam sesję Frankie na płytach.
Jeśli chodzi o muzykę, tata zna wszystkie hity nawet 
przede mną, uwielbia rock'a i nie omieszka robić mi ,,koncertów''.
W sumie,podoba mi się to, no bo jednak z nikim nie posłucham tak wielu utworów jak z nim.
Dlatego,nie przedłużając - sesja: 








  
 

Chciałam,aby zdjęcia miały trochę klimat ,,podstarzałego,zaniedbanego filmu''. 
Dlatego oczywiście ,,ziarno kliszy'' i sepia obowiązkowa :D

Wiem wiem, dziś miałam pokazywać ciuszki,jednak jak już mówiłam na początku - goście.



12 komentarzy:

  1. Wyczaiłam Deep Purple - nie jest tak źle xD
    Przypomniałam sobie, że mam dwie płyty do kupienia (Epica&Tuomas H.) I dwie za niedługo (Sabaton&LT Rhapsody).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze płytki są w pokoju taty ;) This is półki w salonie. Oj,jest tego więcej XD Duuużo więcej xD

      Usuń
    2. Yay, Lorr kupuje Epicę .w. Lovelove...

      A co do posta, to ja też mnóstwo piosenek słucham z tatą :) Większość starych piosenek, ale odświeża mi pamięć o wielu cudeńkach. Kompletnie zapomniałam o takim np. Stairway to Heaven...

      Usuń
  2. Czwarte zdjęcie jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię tą piosenkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie w salonie jest podobnie. Wszystkie stare płyty moich rodziców :D

    OdpowiedzUsuń
  5. always very goodd photos!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super fotki, niezłą macie kolekcje płyt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. All masz tak samo jak ja w salonie roi się od płyt niedawno mój tata kupił sobie adapter. Awwwww ja też lubię słuchać z tatą muzyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy sesja z twoimi ,,zdobyczami"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem. Jakoś nie mam teraz weny do zdjęć ;o Dziś w zamian dam rozdział, sorry XD

      Usuń
    2. Spoko. Każdy ma taki dzień :).

      Usuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^