piątek, 2 maja 2014

Rysunkowy deszcz :c + parę ogłoszeń

Też macie czasem takie dni,że nic wam się nie chce,bo leje?
Ja właśnie taki mam dziś. Wyjść na dwór? Zapomnij, zimno, leje.
Zostać w domu? Co ty tam będziesz robić,nuda.
Tak więc skończyło się na tym,że zrobiłam mały porządek na komputerze (zbędne foldery, stare screeny z ubieranek, połowa do usunięcia,bo nie potrzebne) i znalazłam stare rysunki z MH :)

Pierwszy to Rochelle Goyle 13 Wishes!:
 
Pamiętam,że była ona na konkurs z gazetki. 
Nie wygrałam w nim,ale została na dysku :D

Następny to szkic Draculaury:
 
Wiem,że trochę ciemne,ale jakoś tak wyszło. 
Chyba z parę tygodni temu to rysowałam,a nadal jest tylko do połowy pokolorowana. 

Na tym obrazku jest Spectra,również sam szkic:

Była robiona do konkursu Deadly Song na MMH.
Niestety nie doczytałam postu i zamiast grafiki zrobiłam rysunek :P
Jak już może zdążyliście się zorientować, Spectra była 
robiona do piosenki ,,Highway to Hell'', zespołu AC/DC,na który 
wtedy miałam straszny ,,szał'' :)

To by było na tyle. Jeśli chodzi o ,,ogłoszenia parafialne'' mam wam do przekazania parę.
Otóż skończyłam Aleksę PD. Jednak nie będę wam jej pokazywała,bo prawdopodobnie dam ją do następnego nagłówka. Sezon 2, mojej książki niebawem się skończy. Jakoś udaje mi się cyrklować,aby książka miała 27 rozdziałów i tego raczej będę się trzymać. 3 część jest jeszcze w fazie pisania. Mam dopiero pierwsze rozdziały. Przewiduję,że będzie ona mieć 4 sezony,tak jak MH. Potem raczej zabieram się za książkę Sashy Bite.



6 komentarzy:

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^