sobota, 5 lipca 2014

Speed DIY: Biżuteria

Dziś przetrząsnęłam cały pokój do góry nogami. Ogarnęłam wszystkie możliwe półki,biurko,stolik,poodkurzałam i... i padam. Ten dzień nie należy do przyjemnych,głównie dlatego,że jest strasznie niskie ciśnienie,a mnie od tego momentalnie boli głowa. Jeśli chodzi o sprzątanie,to nic do tego nie mam. Nawet to lubię. Zabrałam się też za jedną szafkę z rysunkami i znalazłam parę,ale nie o tym teraz. 
Co się wiąże ze sprzątaniem? Nowe znaleziska. Kolejny drucik wpadł w moje ręce,a z racji tego,że rozwaliła mi się bransoleta,wpadłam na pomysł,żeby zrobić kolejną parę kolczyków,potem dorobiłam pasujący naszyjnik. DIY jest niesamowicie łatwe,ale dam wam instrukcję :P :
Potrzebne wam będą:
-trzy,małe koraliki
-miękki,cienki drucik
-nożyczki

1.
 
Zacznijmy od kolczyków. Bierzemy drucik i jeden koralik.

2.
Przetykamy drucik przez koralik.

3.
 
Zakręcamy drucik tak,jak jest to pokazane powyżej.  
Jedna część musi być dłuższa od tej wykrzywianej.

4.
Dłuższym kawałkiem zawijamy na raz mniejszy.

5.
Odcinamy mniejszy kawałek tuż przy ,,związaniu'' i wyginamy
 dłuższy kawałek tak,aby dobrze się go wsuwało do ucha lalki.

Efekt:
 

No i to samo robimy z drugim kolczykiem,jedynie wpinamy go w inne ucho :P
Przejdźmy do naszyjnika:

1.
Wystarczy tylko włożyć koralik na drucik i wygiąć go tak jak na 
zdjęciu powyżej,potem założyć na lalce i ewentualnie dopasować.

Efekt:

 

To by było na tyle. Spectra jest moim ulubionym ,,królikiem doświadczalnym'' <3
Aktualnie te kolczyki należą do niej i niech się cieszy.
Jak widzicie,DIY jest bardzo łatwe i szybkie,mam nadzieję,że się wam podobało^^:






4 komentarze:

  1. Ślicznie :3 Spróbuję jak znajdę drucik :P Bo koralików mi nie brakuje (specjalne pudełeczko xD) ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. I pomyśleć że to takie proste... XD

    VAMPY

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolczyki wyglądają świetnie, a lala piękna, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^