piątek, 4 lipca 2014

*Szyju,szyju* ,czyli co tym razem?

Co,jak co,ale takie zestawy do ,,projektowania'' powinny być w gazecie częściej,jednak uzupełniające,do tego manekina :) Otóż musiałam poświęcić jeden materiał na rzecz Spectry. Duszyca uwielbia kropki dlatego już chyba wiecie,o który kawałek mi chodzi ;)

 
S-No,fajnie. Mam nadzieję,że Clawdeen się nie pogniewa,że zmieniłam jej projekt.
J-Teraz ty się wykazałaś,w końcu... to mój manekin ;)
S-Dosyć gadu-gadu,więcej szycia dla mnie! *.*

Z racji tego,że stary kostium trochę mi się spruł,postanowiłam uszyć nowy. Tym razem jest zapinany na rzepy,nie guziki. Ma też lepiej zrobioną górę. Do tego,aby za bardzo nie zjeżdżał,jest na jedno ramię :)

 
S- I gdzie plaża?
J- Ugh...

 
S-Co nie odpowiadasz? Pożyczyłam już nawet torbę od Venus!
J-Na razie nigdzie nie wyjeżdżam,wiec sobie czekaj do sierpnia ;3
S-Że co? ;-;

 
S-Pech! Idę się relaksować na balkonie! Apf! 
Poczekaj,muszę strzelić sobie selfie przecież :3


 S-Na fejzbuczka i instagramka jak znalazł :333

No,to by było na tyle,mam jeszcze zdjęcia z poprzyklejanymi ćwiekami. 
Chociaż prędzej,czy później odpadną:

 



8 komentarzy:

  1. Strój świetny, chociaż te ćwieki trochę psują całość, jakby były srebrne... złoty to nie kolor Spectry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też właśnie chciałam srebrne :( No ale w gazetce tylko złote były :P

      Usuń
    2. A nie chciałabyś odkupić ode mnie takiego drugiego?
      Kupiłam pod wpływem chwili i stwierdziłam że mi się nie przyda, bo jest dużo szerszy od lalek.

      Usuń
    3. Nie,dzięki :) Mam jeszcze manekiny z harumiki :P Uważam,że w gazetce powinni dać projektanta strojów DLA LALEK :D

      Usuń
  2. Sama chciałabym taki kostium dla lalek <3. Za ile oddasz? XD

    VAMPY

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^