poniedziałek, 8 września 2014

Porcja rysunków do zakładki

Niestety, dziś sesji nie mam. Nie mam kiedy jej zrobić :/ Mam nadzieję, że niedługo uda mi się obfotografować jakąś monsterzycę. Na razie chciałabym wam pokazać zdjęcia moich rysunków, które kiedyś robiłam i miałam je akurat na telefonie. Doszło parę nowszych, jednak jeszcze ich nie uwieczniłam.
Nie uaktualniałam długo zakładki o moich bazgrołach, dlatego najwyższy czas je dodać ;) Zamówień tym razem nie przyjmuję, bo jak już to zaznaczałam - brak czasu :( 

-Howleen Wolf Sweet Screams
 
Taka słodziutka siostra Clawdeen :3 Oczy ma jak landrynki,włosy różowe jak wata i sukienka z polewą *.*
A buty są ciągutkami ze słodkościami w środku. Kto nie chciałby jej schrupać? <3

-Howleen Swim Class
 
Seria o wątpliwej nazwie - plażowa :) Tak mnie naszło na Howleen. 
Okularki,torebeczka i lecimy się kąpać,nie? ^^ Tak jak poprzednia praca - rysowana przy kuzynce.

-Alessabat
 
Prototyp Alessabat,czyli fuzji Aleksy z Elissabat. 
Jak widzicie, odeszłam trochę od tej koncepcji,robiąc jej gimpową wersję. 
Starałam się chociaż znaleźć podobną pozę :P

-Nefdia
 
Kolejna fuzja,tym razem starszych sióstr. Ten Clawdiowaty uśmieszek ^^
Nie wiecie jak mi dziwnie było rysować diamencik po tej stronie policzka :P
Uszu oczywiście jej nie zrobiłam,bo uznałam,że ma za dużo z Clawdii, upiorka/i są owinięte przeźroczystym tiulem,takim,jaki ma sukienka Nefery.

-Howleen
 
Tak mnie naszło wtedy na Howleen. To jej seria DOTD,wydanie taneczne.
Nie mogłam się oprzeć i dorysowałam jej na policzku gwiazdkę <3

-Howleen New Scaremester
 
Grzywka,dwuwarstwowa góra na długi rękaw i legginsy w krzyże. Inspiracja - The Sims 3.
Moim simkom też załatwiłam podobne :P W łapce trzyma teczkę. 

-Howleen Dot Dead Gorgeous
 
Przepraszam za to,że dół jest trochę oddalony,przez co wygląda,że Howleen ma małe nóżki :P
Zdjęcia robiłam wieczorem i przystawiałam najbliżej światła. Tu również musiałam podrasować makijaż i zrobić wilkołaczce trochę kropek i trójkątów na policzku :)

-Twyla Black Carpet
Wysłałam ją na konkurs z gazetki,ale nie wygrałam :P
Mi się natomiast podoba ^^ Jeszcze fajniej wygląda na dużym formacie,bo robiłam na A3 :)

To by było na tyle ^^ 




11 komentarzy:

  1. Chyba bardzo lubisz rysować Howleen? :D Najładniejsza jest wg mnie Swim Class. Ja natomiast kocham rysować fuzje <3 Zrobiłam już Sciris, Ghoulessabat i Głoveę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alekso, są osoby, które lubiły Vii i chcą wiedziec dlaczego jest zła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to mówi moja pani od plastyki: Są dwie prawdy. Moja i... moja ;3
      Aktualnie drugiej nie ma, bo wolała sobie uciec, jak zrobiło się gorąco. Jeśli ktoś ją lubił - spoko, nie przeszkadza mi to, ale niech nie zawraca mi nią głowy, bo naprawdę sądzę, że nie jest warta nawet wspominek.

      Usuń
  3. Zaczepiste leginsy Howleen w serii Scaremaster ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Najlepsze Alessabat i Howleen DoTD :-)

    VAMPY

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne Rysunki
    A jak odrazu komentuje to można wiedzieć z jakiego jesteś miasta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z bardzo ładnego ;3 Dziękuję za pochwałę, ale naprawdę sądzisz, że się tak łatwo podam na tacy? >.<

      Usuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^