piątek, 10 stycznia 2014

Nowa u mnie + ankieta :)

Dziś przyszedł do mnie nieoczekiwany prezent. Naprawdę, dziś mam dobry dzień :)
Otóż z konkursu bukowego trafiła mi się...
FRANKIE STEIN HAUNT THE CASBAH!

Jest naprawdę śliczna. 
Wymyśliłam sobie,że jest księżniczką zaginionego królestwa,ale też ikoną muzyki pop.
Pytanie tylko... jak jej dać na imię?
Wymyśliłam trzy propozycje:
  • Diana
  • Angela (Angelina)
Na wybrane imię, możecie głosować do jutra rana, w razie braku głosów, kuzyn wybierze imię.

Zdjęcia w następnym poście! <3


9 komentarzy:

  1. Angela lepsza :D ja ostatnio dostałam Twylę na gwiazdkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kongratulejszons nowej lalki! Proponuję Dianę - moja chrzestna:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra, widzę,że chce większość Diana. Bo 3 na 1. Będzie Diana Fairytale

    OdpowiedzUsuń
  4. Do mnie też przyszła (znaczy do babci na mój adres zameldowania). Jutro po nią jadę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dostałam Gi-Gi jest piękna szkoda że siostra zgubiła mi branzoletkę pierwszego dnia grrrrr a imię to Diana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem, że za późno, ale wybrałabym Dianę :3 Ogólnie to imię uwielbiam (za jak było w Ani z Zielonego Wzgórza to już w ogóle).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^