środa, 8 stycznia 2014

Smak z dzieciństwa!

Nie ma to jak wmawiać sobie parę dobrych dni,że się coś sprawdzi,a się tego nie robi.
Cały tydzień mówiłam sobie ,,spróbuję to odnaleźć'',ale potem zapominałam.
Odnalazłam swój ,,smak z dzieciństwa''.
Mówię,jakbym miała co najmniej 20 lat :P
Jednak z dwa,trzy lata temu,przestałam oglądać ,,bajki''.
Powód? Nie,nie będę ,,szpanować'',że jestem taka dorosła i nie chcę.
Po prostu,nie ma już tych produkcji ,,co kiedyś''.
Roczniki 1998-2005, mogą wiedzieć lub choć kojarzyć to, o czym mówię.
Miałam na słynnym ,,Jetix'ie'' ulubioną bajkę.
Była nią ,,Tutenstein'' (Oh,chyba coś mi z tamtych lat zostało ;3).
Tytuł już daaawno zapomniałam. Jednak oświecił mnie spis dawnych bajek :)

Tak,by się z wami podzielić,daję link do pierwszego odcinka (w 2 częściach): 1 i 2 

Śmiesznie znajome teraz wydaje mi się imię ,,Cleo'', no i teraz nawet wiem, 
skąd mi się w opowieści wzięło imię ,,Tut''. Szczerze,teraz się dopiero kapnęłam :P

Zachęcam do obejrzenia,bo naprawdę fajna bajka <3



7 komentarzy:

  1. Pamiętam ją, zawsze ją lubiłam oglądać, a jak u babci chciałam to się mnie pytała "Co ty za gó**o oglądasz?" Heh stare dobre czasy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też to oglądałam, a pamiętasz dzieciaki z klasy 402?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie <3 Najbardziej lubiłam tą rudą w okularach XD

      Usuń
  3. łał jak miałam tak 6 lat to zawsze pytałam się mamie która godzina żeby poogladać "odlotowe agentki" jak sobie przypominam to moja ulubiona postać to clover

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moją też :) Na Nick'u nadal lecą :) Zawsze przed Avatarem je oglądam.

      Lady of the Dark

      Usuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^