środa, 25 września 2013

0 nitki - 0 igły zdjęcia

Tutaj zdjęcia moich nowych "ciuszków" :)
-"Sari"

To akurat bardzo prosty ciuszek. 
Wystarczy kawałek materiału odpowiednio zakręcić.

-Dresowa sukienka
Spięłam sukienkę paskiem.
Ta sama zasada co w poprzedniej sukience.

-Kostium kąpielowy
Wykorzystałam w tym starą,elastyczną opaskę.
Rozcięłam i związałam z tyłu. Nie widać tu,ale plecy są tu całkowicie odkryte :p
Z racji tego,że stary kostium się rozwalił. Ten będzie dobrym zamiennikiem.


+Bonus ;p

L-Ally,nie wiem jak ty,ale ja się w tym sari pogubiłam v.v



4 komentarze:

  1. Świetne ciuszki Ally :) Najbardziej podoba mi się dresowa sukienka :D Mam nadzieję że dodasz więcej zdjęć.

    Lady of the Dark

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^