wtorek, 17 września 2013

Spectra nad morzem :) (1)

Spectra doświadczyła prawdziwego,morskiego wiatru. 
Udało mi się ją przemycić,kiedy już zachodziło słońce i rozłożyłam się jeszcze raz z tatą na plaży by go oglądać. Mama wolała wylegiwać się w hotelu :P
Ludzi było mało,jednak nie chciałam wychodzić z lalą poza mój parawan - było zbyt zimno,a ja oczywiście od samego rana wtedy w szortach,t-shircie i ''do przodu''!
W święta zabieram się za szycie. Kostium po... 5 założeniach rozpruł się razem z torebką. Nie to,że źle coś zszyłam, nie miałam po prostu z czego... 
Spróbuję złapać jakieś czerwone strzępki i uszyć moim upioropiecznym jako prezenty gwiazdkowe czapki Św. Mikołaja,choć... będzie ciężko wytrzasnąć akurat taki materiał.
Wiem jedno - moje potwory jak na poprzednią gwiazdkę będą ubierać mini-choinkę ;)

Tymczasem,łapcie fotki duszycy w 2 wersjach ^^


Ponieważ zrobiłam stosunkowo dużo zdjęć, następną część zobaczycie w następnym poście ;)




15 komentarzy:

  1. Takie pytanie. Jak dla mnie i kilka jeszcze osób (nie będę wymień aby potem nie było) twierdzi że bez ciebie blog MMH nie byłby już taki cudny. Czemu dajesz się wykorzystywać tej głupiej lorraine ? zostaw ją ! ona cb wykorzystuje !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zostawię. Ona i ja piszemy razem. Żadna drugiej nie wykorzystuje. Wszystko robimy po połowie. Chyba w sumie ja ją... bo zwykle to ona wszystko ustawia :P
      Dzięki,że ''beze mnie to już nie byłoby to'',jednak MMH będę się trzymać. Po jego usunięciu,nie dostałam żadnej propozycji,która by spełniła choć w połowie moje oczekiwania. Nie chcę znów zostać na lodzie.

      Usuń
  2. zgadzam sie z anonimem. bez cb ten blog nie mial by sensu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie :) Teraz jestem na blogu więc ma on sens :P
      Teraz robię nowy nagłówek. Pewnie,jak trochę czasu minie, to hejty przerzucą się na mnie ''jakie to badziewie jest'' i że będziecie chcieli Lorrkę :P Uhuhu... ja żyję na tym świecie 14 lat i wiem co nie co ;)

      Usuń
  3. tsa tyle że lorr jest ostro chamska do czytelników. Wiem bo czytam waszego bloga od roku. I nie którym to się średnio podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie Lorraine jest chamska? Ja tam nie zauważyłam :D

      Usuń
    2. Nie o to chodzi że chamska. Tylko ... . Nie o to chodziło jak źle mnie zrozumiałaś. Po prostu większość czytelników tak twierdzi :)

      Usuń
  4. P.S Bardzo fajne zdjęcia robisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie bylas na wakacjach ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tydzień na Rodos (Faliraki) i tydzień nad morzem (Karwia) :)

      Usuń
  6. Kiedy 20 rozdział, Alekso?
    Kizia Mizia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz może być. Poczekaj XD
      Dziś dopisałam 23 i kawałek 24 :P

      Usuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^