czwartek, 26 września 2013

Dzielenie pokoju z krwiopijcą!

Nie. Nie mam tu na myśli wampira XD
Ehhh... Spanie w salonie witaj! -_-
Nie wiecie o co chodzi? No tak. 
Od wczoraj budzę się z ugryzieniami TYLKO na lewej stronie ciała.
Najbardziej na lewej ręce :( Może dlatego,że zawsze śpię na prawej.
Wszystko potem puchnie i swędzi O.o Mam już 11 ugryzień ...
Najgorsze jest to,że nie wiem co to jest i czemu akurat ja!
Zrobiłam przepłosz całego pokoju i nic.
Jeszcze dziś przenoszę monsterki do salonu. 
Będę chyba nawet pisać z telefonu.
Od razu mówię,że nie jestem na nic uczulona,więc naprawdę się boję.
W końcu mam w moim pokoju moskitiery v.v...

4 komentarze:

  1. Hmm... Pomyślmy może to twoja świnka morska wymyka się z klatki i gryzie cię w nocy :D

    Lady of the Dark

    OdpowiedzUsuń
  2. o fuck, nie mam pojęcia co to ale brzmi okropnie. na pewno nie masz jakiegoś lęgowiska komarów? xd. może weź jedną noc przesiedź czekając na oprawcę i jak spróbuje się tobą pożywić to zobaczysz co to? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okazuje się,że pająk.
      Najlepsze,że odkryłam,że mam na jego ugryzienia uczulenie :3
      Lekarz mi przepisał tabletki i jakąś maść ;x
      Ni ma mowy XD Ja śpię w salonie XD Nic z tego :3

      Usuń
    2. Brzmi okropnie. Śpisz sobie spokojnie a tu cię pająk gryzie . Teraz będę bała się spać z odsłoniętymi ramionami xd

      Usuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^