piątek, 27 września 2013

Pełny trolling ze strony mojego Smyka -.-

Dziś byłam w galerii by jeszcze dokupić sobie tabletki odczuleniowe. 
Przechodziłam akurat koło Smyka.. co widzę? Piękne przemeblowanie -.-!
Monsterki są zaraz na wejściu. Strasznie mi się to nie podoba.
Nie można w ogóle się rozejrzeć,bo czujesz na sobie tysiąc spojrzeń.
Szkoda, teraz będę wybierać moje upiorne towarzystwo w Tesco. Są tam w dobrym otoczeniu. Jednocześnie są widoczne,ale nie tak wystawione.
Nie to,że się wstydzę MH,ale nie lubię jak ktoś na mnie patrzy jak cokolwiek robię.
Rysuję,uczę się,robię zwykłe zakupy - nienawidzę gdy ktoś mnie obserwuje. Wtedy wiem,że się albo pomylę,albo o czymś zapomnę.



11 komentarzy:

  1. Doskonale wiem co to znaczy pełny trolling ze strony Smyka -_-' U mnie przestawiają monsterki co jakiś czas więc zawsze muszę przeszukać pół sklepu zanim natrafię na lalki MH -_-'

    Lady of the Dark

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh, też nie lubię, gdy ktoś mi się przygląda. Wtedy czuję się nieswojo, boję się, że popełnię jakiś błąd.
    Kizia Mizia

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie tak samo , ostatnio przemeblowanie. Monsterki dosłownie przy wejściu . Mimo że jest ich mało strasznie rzucając się w oczy. Chyba w całej Polsce jest teraz przemeblowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, w moim (znaczy nie w moim, w katowickim który jest wieeelki i tam zwykle jeżdżę) jest jak było. I dobrze, bo to ułożenie bardzo mi się podoba.

      Usuń
  4. taki chwyt marketingowy -.-
    P.S. Ally, biedulko, na co jesteś uczulona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pająki ^^ Pogryzł mnie jeden szczaw w nocy (czytaj poprzedni post)

      Usuń
    2. omg biedna... tak czytałam ale wtedy jeszcze nie wiedziałaś co za bydlę Cię użarło, nie?

      Usuń
    3. Haha :3 Bydle (y) :P
      Kurczaki... uzależnienie od Fejsza :3 Sorry :P

      Usuń
  5. Ja tez nie lubie gdy ktos mi sie przyglada w sklepie... czasami to nawet mysle ze ci wlasciciele sklepowi naogladali sie tyle tych filmow. Ze teraz mysla ze kazde dziecko chce ukrasc wszystko ze sklepu :)

    Dreamer

    OdpowiedzUsuń
  6. A jednak: w moim też przestawili (nie w tym ogromnym, tylko moim). Ale i tak mogę pooglądać w spokoju monsterki, bo niby są przy wejściu, ale te regały na bocznej ścianie, i od zewnątrz zasłaniają te plakaty, co w Smyku są na szybie. Ale też nie jestem happy, bo zdaje mi się, że monsterek jest mniej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie , strasznie malutko! Wcześniej było ich o wiele więcej.

      Usuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^