sobota, 14 września 2013

Festiwal Światła i Smaku ;)

Ally dziś była sobie na festiwalu Światła i Smaku *_* Było odlotowo,niestety mój telefon nie wytrzymał z przejęcia i... rozładował się ;) Na szczęście wszystko nakręciła kuzynka :* Kto miał najlepsze miejsce?
Jaaaa *_* Dosłownie na samym przodzie i jeszcze dodatkowo w samym centrum ^^
Zdjęcia dodam jutro - dziś już trochę późno. W zamian,pocieszę was zdjęciami z poprzedniego roku,na którym też byłam (wtedy były przy jakimś budynku, teraz przy tężniach ;) ) Zdjęcia z grafiki google,ale gdyby tak przeszukać starą komórkę... :P

 
 
  
 

I filmik ;)




3 komentarze:

  1. Diwalli? Jak ja ci zazdroszcze ;( Obchodzicie Halloween? albo dzień dziękczynienia albo jeszcze inne święto? jeśli tak to się do ciebie przeprowadzam^^

    Derick Blackwild

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halloween tak. W klubie niedaleko mojego domu są do roku dyskoteki. Zawsze na lampach obok coś zastrasznistego wieszają :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^