środa, 25 września 2013

0 nitki - 0 igły! (Zapowiedź)

Hej zagubione duszyczki :)
Wczoraj,z nudów (od co,chora jestem) chciałam uszyć coś moim upioropiecznym.
Na modelkę wybrałam Luuunę. Gdy tylko znajdę chwilkę,by przegrać zdjęcia,pokażę wam jakie fajne ciuszki można zrobić bez grama igły lub nitki! 
Od dziś moje lalki mogą ubrać się w elastyczny kostium kąpielowy,sukienkę al'a Indyjskie Sari oraz dresową miniówkę.

Przedstawię wam oczywiście jak to się wszytko robi. Upiornie proste,a efekt zastrasznisty!

PS Do tego jest też czarna kurtka (bezrękawnik). Nadal muszę dużo ćwiczyć z rękawami... :P

4 komentarze:

  1. Ja próbowałam szyć. Total klapa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie :D Igła i nitka też za mną nie przepadają :P

      Lady of the Dark

      Usuń
    2. Ja uszyłam Goonie, Frankie i Operetcie stroje gimnastyczne :) Dla mnie dosyć proste ;) Z lajkry. Lagoona ma troszkę poprute rękawy, bo szyjąc zapomniałam o płetwach xD

      Usuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^