środa, 18 czerwca 2014

Dusza z Papieru + Monster Bit

Eh,wczoraj męczyłam się z dodaniem mojego stop motionu. 
Miał on 3 minuty,szkoda,że ani na YT,ani na bloggerze nie dało się go puścić -.-''
Aktualnie sesji mam trochę,ale muszę jeszcze je obrobić,a to trochę potrwa. Ponieważ nie chcę,żeby na blogu było nudno,robię Monster Bit i Duszę z Papieru.
To pierwsze już znacie. Jeśli nie,zajrzyjcie w zakładkę o tym samym tytule.
Teraz można się zgłaszać do oceny.
Dusza z Papieru jest nowa. Są to rysunki Monster High na zamówienie. 
Jutro jest święto,ja nie mam zbytnio zajęcia,więc mogę wam trochę porysować :)
Mówicie,że chcecie np. Catty w wymyślonej serii,albo Elissabat na planie filmowym,lub powiedzieć tylko imię,resztę wykonu pozostawić mi. Po jednej postaci na osobę.
Tak więc czekam na zgłoszenia :)  Rysunki powinny się pojawić w sobotę lub wcześniej,Monster Bit najprędzej może być jutro.





24 komentarze:

  1. Robeccę DT, jeśli można :3

    Marzycielkaa<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy ;) A jakiś utwór do Monster Bit też zgłaszasz? :)

      Usuń
    2. :-D

      Marzycielkaa<3

      Usuń
    3. A gdzie można zobaczyć? xD

      Marzycielkaa<3

      Usuń
    4. Dopiero,jak narysuję wszystkie :P

      Usuń
  2. Ja poproszę Frankie i Jackson Picnic Casket :) Moje nowe zdobycze <3
    Zgłaszam Avicii-Lay Me Down :)

    Lidia :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było pisane,że jedna postać. Mogę samą Frankie narysować ;)

      Usuń
    2. Spoko :D

      Lidia:P

      Usuń
  3. Poproszę Toralei w jakiejś emo wersji jak można :)
    Zgłaszam Tokio Hotel- Durch
    den Monsun.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym poprosiła blźniaczki Meowlody i Purrsephone. Wiem, że miała być jedna postać ale to są moje ulubienice... Jak już to narysuj Meowlody.


    A i zgłaszam piosenkę Nirvana- Sliver

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, to znowu ja. Co do bliźniaczek, zapomniałam napisać aby były w tylu (scene) Emo. To nie problem? :)

      Usuń
    2. Spoko,jeszcze ich nie zaczęłam :P

      Usuń
  5. Czy mogłabys narysowac Nekri Mancer w basic? To moja postać, ale moje zdolności do rysowania i malowania są na pozionie pięciolatka. Opis jej wyglądu znajdziesz tu (nie umiem inaczej dodać linku...): http://pl.monsterhighwasnepostacie.wikia.com/wiki/Nekri_Mancer
    Do Monster Bit zgłaszam Taylot Swift - I Knew You Were Trouble i/lub Loreen - Euphoria.
    zoiza012

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuję,nigdy nie rysowałam postaci do opisów,no,ale zobaczymy :P

      Usuń
  6. To ja poproszę Operettę w wiktoriańskim stylu :3
    I piosenka - Blumenkranz z Kill la Kill <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę,będzie ciężko,nic nigdy w wiktoriańskim stylu nie rysowałam xD

      Usuń
    2. Wierzę w ciebie (ღ˘⌣˘ღ)

      Usuń
  7. A akurat chciałam zgłosić :-(. Jakbyś znalazła czas, to poproszę Clawdię na koncercie w stylu Lady GaGi XD. Jak za trudne albo nie masz czasu, to spoko, rozumiem.

    VAMPY

    OdpowiedzUsuń
  8. A raczej Clawdeen.

    VAMPY

    OdpowiedzUsuń
  9. To jak Dusza z papieru będzie już otwarta, to ja chciałabym Robeccę Steam w sukni balowej :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak będzie kolejna Dusza z papieru to ją poproszę Cleo Black Carpet ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^