wtorek, 3 czerwca 2014

Wena na skraju tęczy (2)

W poprzednim poście opowiadałam wam o mojej wycieczce. 
Druga część będzie o Dniu Dziecka,który praktycznie zmusił mnie do napisania tego posta.
Otóż do mojej kolekcji trafiła... Jinafire New Scaremester!
Kiedy weszłam do zabawkowego,oczywiście pierwsze co - monsterki,podczas gdy ciocia patrzyła na lego.
Za mną stanęła mama i powiedziała ,,wybierz sobie''. Był to dla mnie pewien rodzaju szok,bo zazwyczaj mówiono mi,że już żadnej lalki nie dostanę. Wybierałam,przebierałam i pod moje ,,łapki'',kuzyn wsunął mi Jinafire,mówiąc,że jest super. Dumałam tak chwilę nad nią,obejrzałam makijaż - perfekcja. Fryzura również była w bardzo dobrym stanie. Tak więc to ona była moją wybranką. Potem dostałam jeszcze miętowe Vansy, miętowe rurki i czarną bluzkę z białym nadrukiem.
Fanki My Little Pony (Vicc w szczególności <3) mogą żałować,że ze mną nie były,ponieważ moja galeria ustroiła się na właśnie taki temat ,,Dzień Dziecka z My Little Pony''.
W całym budynku puszczano piosenki kucyków, do tego była wystawiona wielka Pinkie Pie. Dzieciaki latały po scenie tworząc jakieś drużyny (nie wiedziałam o co chodzi,bo byłam tam tylko przez chwilę). Buzie im malowali na Rainbow Dash i wszędzie były makiety pozostałych kucyków,a na telewizorach leciały ich odcinki. Stąd tytuł o tęczy :3 No,ale dosyć gadania, tutaj zdjęcia z rozpakowania Jinafire!:










 

To by było na tyle jej zdjęć. Dałabym jeszcze zdjęcia rozpakowanej,jednak na każdym była wyciągnięta ręka kuzyna,który wołał wtedy ,,daj zobaczyć :D'',więc... :P
Ponieważ doszła nowa lokatorka,moja szafka z monsterkami prezentuje się teraz tak:


Edycję z fleszem umieszczam w zakładce o spisie lalek. By było wszystko dokładnie widać.
Nie mogę się już doczekać wakacji, chcę jak najszybciej zrobić jej jakąś w miarę porządną sesję,niestety na razie brak czasu,albo pogoda nie taka... :x



11 komentarzy:

  1. Co to za dyskryminacja, że chłopacy z tyłu stoją ? XDD Poniacze *0* Mogłaś chodziaż tej Pinkie zdjęcie zrobic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby się Holt mógł opierać o ścianę xDDD Telefon miałam dopiero w domu. Założyłam legginsy = brak kieszeń :/ Na 3 zdjęciu jest nawet moje kolano we wzorek galaxi xD Teraz zauważyłam .__________.

      Usuń
    2. Ja tak robię z Deucem XD cudne kolanko :3

      Usuń
  2. Gratulacje :) Tylko gdzie zdjęcie vans'ów ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie sb leżą XD Pogoda do kitu,a ja nie chcę ich od razu ubrudzić :c

      Usuń
  3. u mnie w wa-wie szał na temat barbie XD Vicc także by się spodobało! XD Malowanie buźki, tańca na scenę , cały czas w tle " I'm a barbie girl, in a barbie world [...]". Ja dostałam Frankie i Jacksona picnic casket *.*

    Lidia :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję nowej lokatorki! Jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też dostałam Jin i dodatkowo Catrine :)

    ~N.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna lalka :-). Ja mam Jin w serii SCoF. To jedyna lalka od taty :-*

    VAMPY

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubisz My Little Pony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic do MLP nie mam,ale nie jestem ich fanką :P

      Usuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^