poniedziałek, 16 czerwca 2014

Mój pierwszy stop motion

Nie wiecie jak strasznie było robić ten filmik :P
Na razie jest testowy i myślę,że nie jest najgorszy. 
Mój aparat jest... hmm... nie z tej epoki (?), wszystko robię zawsze telefonem. 
Ile cudowania,aby stał w miejscu! XD W końcu jednak znalazłam swój sposób,by wreszcie się mnie słuchał.  Tło na szybko- z bibuły,która leżała obok.  Modelka- Spectra. Cóż,była najbliżej,ponieważ ją czesałam. Potem były problemy z Movie Maker'em,bo go nie używałam na tym nowym komputerze,ale się udało. W tle możecie usłyszeć ,,Titanium''. Tak więc oto krótki efekt mojej pracy:

video

Tak, bardzo krótkie,do tego jakość nie najlepsza. Następnym razem filmik dodam na YT i popracuję nad tym. Myślę,że niedługo spróbuję zmontować jakiś teledysk :)
(jeśli filmik nie chce się otworzyć,sorry :c)


4 komentarze:

  1. Na pewno jest mnóstwo roboty z czymś takim, nie dość , że trzeba zrobić pełno zdjęć to jeszcze je poskładać w całość aby wyszedł filmik. Na prawde szacun, że Ci się chciało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro będzie jeszcze lepiej :) *uwaga,spoiler xD*

      Usuń
    2. Ja tam uważam, że stop-motiony to fajna zabawa :P

      Usuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^