sobota, 21 czerwca 2014

MonsterBit ocenia...

Z małym opóźnieniem - oto MonsterBit! Uprzedzam,że wszystko jest jako moja ocena, moje ''gusta'' :) Tak więc zgłoszono mi te oto piosenki. Wszystkie trafią do zakładki.  No,ale przejdźmy do ocen:

Na tą chwilę,oceniłam już:


Zgłosiła ją: Lidia :P
Czy znałam wcześniej: Tak
Komentarz: Dopiero po refrenie stwierdziłam,że ją znam :P
Podoba mi się,choć zwrotki są trochę nużące. Jednak refren jest super i nadrabia za wszystko.
Gwiazdki: 7/10


Zgłosiła ją: Robotica Freaky
Czy znałam wcześniej: Tak
Komentarz: Nie lubię tego zespołu,ale przez koleżankę,która kiedyś ich lubiła znam parę ich piosenek. Szczerze mówiąc,każdy ich wytwór wydaje mi się podobny do siebie. Całkiem niezły kawałek,ale jakoś tak nie przepadam za nim.
Gwiazdki: 4/10


Zgłosiła ją: Anonim
Czy znałam wcześniej: Nie
Komentarz: Podoba mi się :3 Żałuję,że nie znałam wcześniej,bo naprawdę fajny kawałek. Cóż więcej mogę powiedzieć? :P
Gwiazdki: 8/10


Zgłosiła ją: Zoiza012
Czy znałam wcześniej: Tak
Komentarz: Lubię ją,lubię Taylor,jest ok :P Chyba nawet dodawałam tą piosenkę pod jakimś postem na tym blogu. Podoba mi się i czasem sama z siebie ją sobie puszczę.
Gwiazdki: 9/10


Zgłosiła ją: Zoiza012
Czy znałam wcześniej: Tak
Komentarz: Ojej,jak ja dawno jej nie słuchałam ;) Również znam tą piosenkę i też ją lubię.
Gwiazdki: 9/10


Zgłosiła ją: Shaane
Czy znałam wcześniej: Nie
Komentarz: Jest początek,słyszę bit i mówię sobie ,,O,super bit,ciekawe jak ze śpiewaniem :3'' i tu już się zaczyna rozczarowanie. Moim zdaniem głos do muzyki nie pasuje, nie lubię zbytnio takich kawałków. Nie mój gust.
Gwiazdki: 2/10


Zgłosiła ją: Lorraine Torres
Czy znałam wcześniej: Nie wiem 
Komentarz: Czy to nie jest jakiś cover? Bo kurczę skądś znam te słowa. Może ja słuchałam jakiegoś coveru tego,bo naprawdę przypomina mi się coś. Piosenka w klimacie upiornej kołysanki. Fajna,bo jak już mówiłam,kojarzę ją. Tylko na śmierć nie mogę sobie przypomnieć skąd -.-''
Gwiazdki: 6/10


Zgłosiła ją: Lorraine Torres
Czy znałam wcześniej: Nie wiem 
Komentarz: Niby tak się różnimy,a piosenki od ciebie mi się podobają :P Fajna,taka w klimacie średniowiecznym nutka. Co prawda trochę głos mi jakoś tak nie przypasował,ale całokształt jest niezły.
Gwiazdki: 5/10

To by było na tyle. Jeśli chodzi o Duszę z Papieru,miałam wszystkie już rysunki,ale... wyrzuciłam je. Kompletnie mi się nie spodobały,a nie dam czegoś,co nawet mi nie trafiło w gust. Jedyne,co zostawiłam,to Robecca DT,jakoś uznałam ją za jedyną do pokazania. Wczoraj miałam gości,więc ten dzień miałam jakby wycięty :/ Jednak mam dobrą wiadomość! Może wrócą zdjęcia plenerowe w wakacje ;) Mama z balkonu zrobiła naprawdę fajne miejsce,gdzie nikt już nie będzie nas podglądał. Fajnie to wygląda,a sesje z kwiatami,które tam są bardzo mnie kuszą, mam nadzieję,że niedługo,w wolne będzie ciepło i po staremu wezmę kocyk i poduchę i będę się tam wylegiwać (tradycja :3),do tego z jakąś monsterką i aparatem u boku ;)  Jak wiecie,nie dodam na końcu piosenki,aż za muzycznie tutaj ^^





7 komentarzy:

  1. Jestem dumna - napisałaś xD
    Mogłaś powiedzieć, że kilka piosenek od osoby oceniasz... Dałabym ich znacznie więcej xD
    Sabaton - To Hell and Back
    Sabaton - Resist and Bite
    Rhapsody Of Fire - The Mystic Prophecy of the Demonknight
    Luca Turilli's Rhapsody - Of Michael The Archangel and Lucifer's Fall
    Ensiferum - Lai Lai Hei
    Sabaton - The Art of War
    Lindsey Stirling - Take Flight
    Blind Guardian - Curse My Name
    Epica - The Imperial March
    Epica - The Essence of Silence
    Epica - Storm the Sorro
    Rhapsody of Fire - Triumph Or Agony
    Mirai Nikki Opening 1
    Shiver - The GazettE (Kuroshitsuji II Opening).
    Trochę tego mało, wiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee... dziś oceniłam 2 od osoby,by wynagrodzić opóźnienie z rysunkami XD

      Usuń
    2. Jak mogłaś nie dodać wersji tej piosenki z Trailer'em do AC Unity? T.T (Dopiero teraz zobaczyła, powód: byłam wcześniej na fonie)

      Usuń
    3. Bo mówiłam,że dodaje piosenki,a nie trailery do gier! xDDD

      Usuń
    4. Ale ten trailer jest taaaaki za^^bisty <3 I idealnie pasuje do piosenki :D

      Usuń
  2. Zgłosiłam moją drugą ulubioną piosenkę. A mogłam ulubioną- Kuroshitsuji opening xD Zawsze tak dziwnie mam :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^