niedziela, 22 czerwca 2014

Dusza z Papieru

Wszystkie rysunki zostały już wykonane :) 
W sumie,miałam je już wczoraj zrobione,ale dopiero dziś znalazłam kabel do komórki. 
Tak,z niektórych rysunków jestem zadowolona,z innych mniej,no ale cóż.
Zacznijmy.

-Robecca Dead Tried dla Marzycielkaa<3

IMG_20140618_193731.jpg 
Chyba mój ulubiony rysunek na zamówienie :3 
Starałam się,aby Robecca wyszła na zaspaną i myślę,że mi się udało. 
Mam nadzieję,że ci się podoba :)

-Frankie Picnic Casket dla Lidia :P

IMG_20140620_141307.jpg 
Frankie musiałam rysować dwa razy. 
Ta jest trochę lepsza od poprzedniej,ale jakoś nadal nie do końca się do niej przekonałam.
Mimo to,mam nadzieję,że ci się podoba :)

- Emo Toralei dla Robotica Freaky
IMG_20140621_170817.jpg 
Starałam się,no ale nie wyszła. Rysowałam ją chyba z trzy razy i nadal nie mogę się pozbyć tej słodyczy w jej pyszczku. Najbardziej chyba spodobała mi się ta przypinka-naszyjnik z falbanką.

-Emo Meowlody dla Anonimka

IMG_20140621_170836.jpg 
Meowlody podoba mi się bardziej niż jej kocia poprzedniczka. 
Najbardziej dopieściłam jej strój :3 Myślę,że jest całkiem udana ;)

-Operetta w wiktoriańskim stylu dla Shaane

IMG_20140621_162936.jpg

Uwielbiam jej strój ;3 Podpatrzyłam trochę na jakąś sukienkę z internetu,ale rękawy i reszta w ''Operettowym stylu'' pododawałam gdzieniegdzie ;3 To z boku to jej rozwalony lok. Drugiego nie zrobiłam. Jeden lepiej chyba wygląda.

-Nekri Mancer dla zoiza012

IMG_20140621_165118.jpg 
Twój opis kompletnie nie przybliżył mi twojej postaci. Nie miałam bladego pojęcia jak się za to zabrać,no i wyobraziłam ją sobie w kitce. Najgorzej wyszły conversy :P Mimo,że sama je mam,widziałam ją w niskich,a szczerze mówiąc,niskich nie widziałam nigdzie bliżej.

To by było na tyle. Przepraszam za ciemne zdjęcia. 
Wczoraj,gdy je robiłam,jakoś nie było za dobrej pogody :/


14 komentarzy:

  1. Według mnie najładniej wyszła Ci Robecca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi tam się Toralei podoba ;) Dzięki, wyszła cudnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję! :D Robecca jest cudowna, masz talent! *u*

    Marzycielkaa<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ślicznie rysujesz *o*. Najlepsza Operetta. Zrobisz ,,Duszę z papieru" jeszcze kiedyś? Jeśli tak, to od razu zamawiam Clawdeen na koncercie w stylu Lady GaGi ;-)

    VAMPY

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam na myśli Deenie w jakiejś kreacji a'la GaGa

    VAMPY

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Meowlody ci słodko wyszła! Taka mroczna, a za razem urocza <3 Dzięki :3 A i mam pytanie... Czy mogłabym komentować z anonima (pod nazwą Meolody &Purrsephone)? Nie mam konta Google a przez mojego lenia nie będe mieć xD

    - M&P

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie *-*

    (nareszcie zalogowana... )

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne te rysunki. Tylko, nie obraź się, Robecca wygląda trochę z tą mina jakby miała zatwardzenie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ona miała być taka ._. Niedospana XD

      Usuń
  9. Ale ładnie piszesz......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko do prac tak piszę XD Mam inne pismo w zeszytach :P

      Usuń
  10. Abyś mogła mi zrobić kiedyś Venus Dead Tired ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś na pewno zrobię jeszcze duszę ;3

      Usuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^