wtorek, 29 kwietnia 2014

,,Alone''

W teorii mam 2 monsterkowe pary. W praktyce - trzy.
Pamiętacie może,kiedy to Holt i Frankie mieli wspólną sesję?
No,cóż. Ktoś ich wtedy podglądał.

O- Gdzie jest Holt? Miałam mu dać te płyty na najbliższą dyskotekę.
Hę? Tu jest. Ehh... fajnie,że czuje się jak u siebie. Już znalazł sobie Frankie.

F- Hej Operetta! Podglądałaś nas?!
O- Nie, tylko szukałam Holta. 
Chciałam powiedzieć,że położyłam mu w dormitorium płyty,które chciał.
F- Aaa :) Elektrystycznie! Mieliśmy razem przed chwilą sesję razem!
O- Super...
H- To może już pójdziemy? Dzięki za płyty. Idziesz z nami?
O- Nie,dzięki. Mam coś jeszcze do załatwienia.
F- Chodźmy Holt! Pokażę ci wszystkie zakamarki całego naszego domku!
O-To papa :<
H i F- Cześć :)

I dalej już sesja. Biedna Operetta. Wokół niej same pary. 
Jej najlepsi przyjaciele mają już swoje dziewczyny. 
Chyba nie powinni się jej pokazywać w najbliższym czasie na oczy ;o

Bez nazwy 1.png  
Bez nazwy 6.png 
Bez nazwy 2.png 
Bez nazwy 3.png 
Bez nazwy 5.png 
Bez nazwy 4.png 
I moje ulubione zdjątko:
Bez nazwy 7.png 
A,żeby Operetta miała kogo obdarzyć całusem,gif :) :

 

Cóż. To jakby taka al'a sesja. Robiłam ją na szybko i aby była do pokazania dodałam efekty :P
Mam nadzieję,że jest ok ^^

9 komentarzy:

  1. Biedna Operetta :-(. Ma już chyba po dziurki w nosie tego romantyzmu XD.

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi to przed ostatnie zdjęcie bardzo się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znieważyłaś moją ukochaną Operettę ;___; Operetta nie płacze z takich głupich powodów, to moja cudowna indywidualistka .___. Jak mogłaś ;__; Będę mieć koszmary o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, Opcia jest silna <3

      Usuń
    2. Co Ty, Vicc, tylko Opcia All to taka maźgaja :)
      (bez obrazy, haha :D)

      Usuń
  4. Masz wielki talent fotograficzny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dwie, Cleo i Deuce, Draka i Clawd, Frania i Holt :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ,,W teorii mam 2 monsterkowe pary. W praktyce - trzy.''
      Bo przecież Frankie wciąż jest niezdecydowana i oficjalnie jest ,,wolna'' XD

      Usuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^