poniedziałek, 14 kwietnia 2014

,,Moje kaleki''

Tej czegoś brakuje, temu coś się odłamało. Ah! Jak to mówi moja pani od w-f ,,moje kochane kaleki''.
Wszystko przez to,że nie umiem,nie lubię i nie mam weny do sportu. 
Moje ręce nadają się o wiele lepiej do rysowania,niźli do dźwigania własnego ciężaru czy innych ,,tobołów''.
Tak,Aleksa marudzi,więc odpowiedź jest jedna - dziś miała w-f!
Nie sądzę,że przyda mi się stanie na rękach,na głowie i inne tego typu ćwiczenia. 
Lubię za to koszykówkę,tańce.  No,ale tak,wolą nam dawać coś,co nie jest do końca bezpieczne.
Ten dreszcz emocji kiedy jesteś na krawędzi złamania własnego karku!
Jednak dosyć o mnie. Czas pokazać skrzydełka Diany i świeżo sklejonego Deuce'a.
Przepraszam za ,,zdjęcia robione kalkulatorem'',ale późna godzina,słabe światło :C
(De-Deuce, J-Ja, Di-Diana)

  
J: No nie fajnie Deuce... Gdzieś ty się tak załatwił,że aż wąż odpadł?!
De: Sam chciałbym to wiedzieć. Jedno zdjęcie już odpadł O.o

 
Tu widać dokładnie co musiałam kleić. 
Niby nic,a jednak trochę ciężej dostępne miejsce.

 
Di: Dla mnie też by się dało coś zrobić? :(
J: Diana,nie teraz. Deuce ma gorszy problem.
De: Spoko, mogę nawet ją wpuścić pierwszą do kolejki.
J: Ehh... dawaj te skrzydełka. I tak najpierw ty Deuce.
De: Ehh...

 
Tutaj moja ,,pracownia'' Drutek, pistolet i pudło gdzie mam wiele skrawków kartonów.
Nie zwracajcie uwagi na ten odłączony odświerzacz ;3 To mój ulubiony zapach,lubię jak salon nim pachnie,ale musiałam go wypiąć,bo zasłania zawsze dwa wejścia -o-

 
J: No i proszę.
De: Dzięki :)
J: Się 5 zł należy ^^
Di: Bez żartów! Teraz ja :3

Di: Moje skrzydełka! <3
De: I ja też zadowolony :)
J: No. To zmykać na półkę. Pochwal się Diana innym.
Di: Tak,tak ^^

To by było na tyle. Muszę przyznać,że niekorzystnie jest robić zdjęcia o 22.00,no,ale
najpierw się robiło plakat,potem sesje i potem ten mały uszczerbek na ,,zdrowiu'' upiora.



8 komentarzy:

  1. Nie przesadziłaś z klejem brokatowym z empika???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie empik,a Miley XD Hana Montana czy jakoś tak. Mam jeszcze jedną tubkę tego fajnego kleju XD

      Usuń
    2. Dianie upiornie w nowych skrzydełkach ;) (a może raczej "magicznie"?)-ja bym dała brokat z tyłu skrzydełek,toby tak fajnie prześwitywał (o ile ta kartka jest prześwitująca):P

      Usuń
    3. To plastik prześwitujący :) Z tyłu też jest :P

      Usuń
  2. A tam, marudzisz z tym wf'em. Wbrew pozorom podobne umiejętności bardzo ułatwiają życie. Mówiłam Ci, ze mam rozwaloną nogę i rękę- chodzę o jednej kuli i nie ma większego kłopotu, tak jak z podnoszeniem nogi. Za to na oddziale była ze mną dziewczyna ze szkoły muzycznej- to była masakra. O kulach w ogóle nie umiała chodzić, rozjeżdżały jej się na wszystkie strony i ciągnęło ją do tyłu, zwyczajnie nie potrafiła utrzymać ciężaru ciała na rękach przez krótką chwilę (chodziła potem z "balkonem"). Tak na marginesie powiem, że kiedy moja koleżanka z klasy miała kule, robiłyśmy na nich poziomki itp., zanim nie dostawałyśmy bury od nauczyciela dyżurujacego xD

    A co do skrzydełek, to śliczne :3 Trochę za wysoko jak na mój gust, ale pasują Dianie :) A Deuce to niezłe ziółko widzę xD

    OdpowiedzUsuń
  3. All jesteś prawdziwą artystką ;3 Cudownie wyszły te skrzydełka Diany!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja podobne zrobiłam, ale twoje jest o wiele ładniejsze.Z my froggy stuff.
    NP

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^