środa, 16 kwietnia 2014

,,Kocioł Straszysmaku''

Stworzyłam taki mini odcinek. Co prawda tylko 4 zdjęcia.
Abbey i Rochelle były na wizji! :) 
(R-Rochelle,A-Abbey,O-Obsługa studia)

 
R- Bonjour! To jest ,,Kocioł Straszysmaku''! Jestem Rochelle,a to moja koleżanka Abbey. 
Zajmiemy się przygotowywaniem dań z różnych stron świata!
A- Dokładnie. A teraz wyciągnąć garnki i patelnie lenie!


 
A- Dziś zrobimy tradycyjne dania z moich rodzinnych stron - Rosji!
R- Non! Obiecałaś mi,że dziś zajmiemy się kuchnią francuską!

 
A- A teraz będziemy robić takie to oto... Rochelle?
R- Foch.
A- Ale miałaś mi pomóc!
R- Foch.
A- Ok... Francja na następny raz :)
R- Dziś!
A- Nie -.-''
R- To nie pomogę :)
O- Nie chcę wam przeszkadzać,ale jesteście 
cały czas na wizji.. macie ostatnie 10 sekund!

A- Przez pannę Rochelle McFoch nie zobaczycie jak robię dziś to danie,dlatego do zobaczenia w następnym odcinku.
R- Pardon,jestem Rochelle Goyle. Nie McFoch,Abbey. To sprzeczne z zasadami,obiecałaś mi.
A- Nic nie podpisywałam :)

Koniec!
Wiem, dość krótkie :P Dopiero się rozgrzewam ^_^ 

Aha! Uprzedzam też,że niedługo odbędzie się remont bloga.
Więc w razie co,się nie zdziwcie jeśli będą problemy z wejściem tutaj. 


6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Yaaay,Trying not to love you! To na pewno dla mnie xD

      ♪Trying not to love you
      only goes so far
      trying not to need you
      is tearing me apart♪

      Usuń
    2. Pffy! Nic z tego :3 To dla mua samej ^^ Dziś mam taką jazdę na tą piosenkę,że to jest szok <3

      Usuń
  2. Jak dla mnie bomba! Super pomysł, doskonale wykonany. Czekam na więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Rób częściej takie historyjki bo są na prawdę śmieszne (: Mam nadzieję że nie obrazisz się na mnie z powodu zapożyczenia sobie tego ,,ツ'' do nazwy ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^