środa, 23 kwietnia 2014

Horror z pazurem

Czy są tu fani horrorów? :)
Jeśli chodzi o mnie,to w tym poście chciałabym spisać moje ulubione,które wam gorąco polecam.
-1408
-Sinister
-Oczy Julii
-Oko
-Czarnobyl: Reaktor Strachu
-Lustra 1
-Dom Snów
-Martwe Zło
-Kronika Opętania
-Constantine
-Nienarodzony

Cóż, widziałam oprócz tych jeszcze więcej,ale jakoś nie mam serca wymienić tu jakąkolwiek część Paranormal Activiti,bo uważam to za jakąś pomyłkę.
The Ring również nie spodobał mi się. Nie powalił mnie na kolana.
No,a wy? Co mi polecacie?  ^^ Może oglądaliście te same horrory co ja?

No,ale żeby było ,,horrorowo'' i lalkowo jednocześnie - daję też jedno zdjątko mojej Clawdeen:

CAM02251.jpg






22 komentarze:

  1. Podoba Ci się ,,Czarnobyl.Redaktor Strachu''? (osobiście jeszcze nie oglądałam,ale czytałam recenzję no i dlatego właśnie zrezygnowałam). Podobno film bez zmutowanych ludzi byłby lepszy, ocenie jak obejrzę. Polecić to ja Ci mogę: ,,Piątek 13-ego'' 1 i 2. (film nie nowy, dlatego trochę inne efekty,ale oglądać można) albo ,,collector'' - oglądałam trzy razy i za każdym razem boję się niektórych momentów. Jak jeszcze o jakimś sobie przypomnę to ci napiszę xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam ci Piątek 13, Droga bez powrotu, Krzyk (ale ten krzyk tylko za pierwszym razem jest fajny bo nie wiadomo kto jest mordercą).
    Jeśli chcesz to jeszcze Mama i Dom w głębi lasu (ten drugi to bardziej komedia ale...).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama ponoć kiepski jest. Czytałam opinie i niezbyt. No,ale jak już Jill,źle oceniali Czarnobyl,a dla mnie świetny jest! :D

      Usuń
    2. Ja tam za bardzo się nie lubuję w horrorach, za to moja koleżanka z klasy je uwielbia :D Kiedys coś mówiła o Mamie i jej się podobało. Nie pamiętam co tam jeszcze mówiła, jakaś psychiczna ta mama była xD

      Usuń
  3. Ja kiedyś oglądałam połowę jakiegoś, ale to była bardziej komedia. Tytułu nie pamiętam. Pewnie kiedyś jeszcze jakiś obejrzę. Właściwie to na 100 % :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim najukochańszym horrorkiem jest ,, Sierociniec" ale jest mało straszny. Zresztą wolę dramaty i fantasy *,* uwielbiam ,, Chłopiec w pasiastej piżamie" :33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez, ale musze przyznac ze najlepsze wrazenie jest jak ten pierwszy raz sie obejrzy a potem to juz wszystko wiadomo

      Usuń
    2. chodzi o chłopiec w pasiastej piżamie xd

      Usuń
    3. No wiem, a pod koniec to normalnie płaczę :'( Taki uczuciowy filmik xDD

      Usuń
    4. Ją też płacę to takie smutne :( (smuteczek )

      Usuń
  5. Ja też lubim <3 Z wymienionych oglądałam "Sinister" z kuzynkami (parę lat starsze) Żartowałyśmy, że sinisterowi przydała by się maseczka na twarz xd Film ogólnie polecam :-)

    Marzycielkaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My z tych wszystkich sb przypisywałyśmy z koleżankami.
      Najka Sinister, ja Samara, inna najka, blondynka z bliźniaczek Nienarodzony i jej siostra ta z Martwego zła xD Kołysankę śpiewa tak samo xD

      Usuń
    2. xd

      Marzycielkaa

      Usuń
  6. Nie śmiejcie się,ale nigdy nie oglądałam Horroru :-(. Ja lubię komedie,a szczególnie romantyczne.

    VAMPY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy lubi horrory :-) Ale chyba każdy lubi komedie xd Ja kocham komedie <3

      Marzycielkaa

      Usuń
    2. Ja komedie jedynie sensowne. Nienawidzę ,,amerykańskiego humoru''.
      Gościu pierdnie i już cała sala rży...

      Usuń
  7. Nie wiem czy to jest horror ale film nazywa się po Angielsku The Village a po Polsku Osada.

    OdpowiedzUsuń
  8. Constantine fajny ale wcale nie straszny, nie wiedziałam, że to horror xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny,wiem. Nie straszny,przyznaję. Bardziej zabawny ;) Się idzie mocno pośmiać :D Ale jak spojrzałam,to się zalicza xD

      Usuń
    2. Spoko, może i z niektórymi cechami horroru się zgadza xd

      Usuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^