poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Nowy wygląd!

Na blogu zagościł nowy wygląd. 
Upiornie dziękuję mojemu specowi,który pomógł mi ze wszystkim <3
Nagłówek robiłam ja, szablon Lorraine.
Mam nadzieję,że się wam wszystko podoba,teraz jest wiosna i na blogu jest bardziej wiosennie :D
Jak wam się udał Lany Poniedziałek?
Mnie oblał kuzyn,a myślałam,że będę dziś bezpieczna siedząc w domu.
Ja,jak to ja,spałam dziś do 12.00, budzi mnie dzwonek i niby ulotki,a tu do mojego pokoju 
wbiega kuzyn,oblewając mnie. Taa... do teraz na balkonie suszy mi się pościel.
Pozytyw? Nie grozi mi staropanieństwo :3
Poza tym, obiecałam jutro krwawą zemstę. Niestety muszę się udać we wtorek do szkoły,ponieważ czegoś ode mnie chcą,z racji tego,że jestem w samorządzie. 
Nie mam pojęcia co. Wrócę i od razu idę wziąć odwet :D



14 komentarzy:

  1. Śliczny jest! Zupełne przeciwieństwo starego :) Osobiscie lubię jasne i słodkie wystroje blogów, jak znudzi mi się mój teraźniejszy też sobie chyba ustawie taki 'sweet' :D Taki wiosenny ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny!! :> Naprawdę gratuluję i zazdroszczę pięknego wystroju ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna zmiana! Szczerze to nudziły mnie te ponure ciemne kolory w poprzednim wyglądzie, ten jest dużo lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Awwwwww *_* Cudny Nagłówek ale szablonik też piękny<3333
    Dodaję się do obserwatorów<333
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapomniałaś o kropce na nagłówku

    OdpowiedzUsuń
  6. Wreszcie wersja na telefon

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny wygląd ^^

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zrobiłaś tą postać na nagłówku?

    OdpowiedzUsuń
  9. W jakiej serii jest ta Aleksa?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^