niedziela, 13 kwietnia 2014

,,Kaprysy panny Goyle''

Oto nowa sesja :) 
Dzisiejszy dzień nie bardzo sprzyjał do sesji,dlatego wszystkie zdjęcia oceniam jako ,,krowie ciapki''.
Słońce raz zachodziło,raz świeciło ,,na całego'',stąd jedno zdjęcie jest znacznie jaśniejsze od poprzedniego.
Przyznam,że trochę mnie zaczęło to irytować,bo nie wiedziałam,czy biec po to dodatkowe oświetlenie,
czy wręcz przeciwnie i tak jest już za jasno. 
Cóż,miałam dziś jechać do kuzynki,niestety przytrzymały mnie sprawdziany,plakat i pójście do kościoła,do którego i tak nie poszłam,bo zaspałam. Moje koleżanki dostały ochrzan od księdza,że za późno poszły się spowiadać przed Wielkanocą (osobiście myślę,że to najdogodniejszy weekend,ale dobrze x.x) i karteczek nie dostały. Więc ominęła mnie bura :)
Draculaura była tak miła i użyczyła koleżance swoją parasolkę.
Drugi rekwizyt, Rochelle zauważyła w mojej szafce z pamiątkami.

Bez nazwy1.png Bez nazwy2.png 
Bez nazwy3.png 
Bez nazwy4.png 
Bez nazwy5.png 
Bez nazwy6.png 
Bez nazwy7.png 
Bez nazwy8.png 
Bez nazwy9.png 
Bez nazwy10.png 
Bez nazwy11.png 
Bez nazwy13.png 
Bez nazwy14.png 
Bez nazwy15.png 
Bez nazwy17.png 
Bez nazwy21.png 
Bez nazwy18.png 
Bez nazwy19.png 
Bez nazwy20.png 
Bez nazwy22.png 

I na koniec,moje ulubione zdjęcie:
Bez nazwy16.png 

Jestem również w trakcie robienia następnego nagłówka :)
Do tego chcę rozwiązać zagadkę,za sprawą kogo,Diana zyskała skrzydła.
Był to... Deuce! Chłopak jednak sam ucierpiał przy robieniu wspólnej sesji z Cleo,dlatego po zrobieniu dwóch zdjęć,chłopak stracił przedostatniego węża.
Upiór dostał pomoc natychmiastową,skleiłam wszystko. Jednak podczas rozgrzewania pistoletu
do ,,klejarni'' wdarła się Diana,prosząc,aby przy okazji zrobić jej upragnione skrzydła.
I tak czekali,aż nie przyjdzie ich kolej. 
Myślę,że wróżka zyskała nie tylko to,czego chciała,ale i fajnego kumpla.
Niedługo dodam wszystko,jak to wyglądało. Na razie jednak,trzeba się pouczyć :c




3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Bo pomysłowe ;) Według mnie ostatnie zdjęcie jest piękne

      Usuń
  2. The photos are very good! nice work!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^