wtorek, 8 kwietnia 2014

,,Zakochani na fali''

Jakie to słodkie,że wreszcie wytrzasnęłam trochę czasu,by zrobić kolejną sesję.
Dziś mam do roboty jeszcze jeden plakat. Poprzedni robiłam w niedzielę i... opłaciło się :)
Wygrałam ^^ Dziś w szkole robili zdjęcia tym,co chociaż się zgłosili. Jest dobrze :P
Teraz mama jest na wywiadówce dot. wycieczki. Gdzie jedziecie w tym semestrze?
Niedługo majówka - wyjazdy. Mi i mojej klasie trafiło się Trójmiasto na 3 dni.
Jeśli już o morzu mowa... oto plażowa sesja mojej nowej parki!:


Bez nazwy1.png
F: Heej! Co to za niespodzianka,którą mi obiecałaś? :)
J: Zobaczysz. Pierwsza część to sesja. Mniej gadania,więcej pozowania ;)
Bez nazwy5.png
Bez nazwy3.png
Bez nazwy14.png
Bez nazwy15.png
Bez nazwy4.png
F: Hę? Co to za hałas?

Bez nazwy8.png
*Holt wychodzi zza ,,backstage'u''*
J: A to,to już druga część niespodzianki.

Bez nazwy6.png
H: Frankie!
*piski Frankie*

Bez nazwy7.png
F: Na moje śruby! To naprawdę ty?!

Bez nazwy11.png
F: Jak ja się stęskniłam <3
H: Ja też <3
J: Ekhem... ja też tu jestem :) Co powiecie na wspólną sesję?

Bez nazwy17.png
H: Nie jestem fotogeniczny,ale zgoda.

Bez nazwy13.png
Bez nazwy21.png
Bez nazwy9.png
Bez nazwy2.png
Bez nazwy19.png
Bez nazwy10.png 
Bez nazwy20.png
Bez nazwy18.png 
Bez nazwy16.png
H: Dobra, dosyć tych zdjęć.
J: Ojej,to zbyt słodkie <3

Bez nazwy21.png

To by było na tyle, potem te ,,zakochańce'' mnie wygoniły ;)
Ogólnie myślę,że do siebie pasują <3
Następna sesyjka niebawem!




6 komentarzy:

  1. Ja jadem do Berlina :) Osiem godzin w autokarze :'( Dobrze że wi-fi jest i ładowarka (jednak to jest bardziej projekt niż wycieczka).

    OdpowiedzUsuń
  2. Macie do Trójmiasta?! Ja też! I też na 3 dni :) A kiedy jedziecie?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^