wtorek, 21 października 2014

,,Clawbook''

Uznałam, że tak krótka sesja wilkołaczki to trochę za mało, więc za trochę będą też fotki kogoś innego. Zrobiłam parę zdjęć Dianie. Zdradzę, że sceneria to moje łóżko :P
Cóż, z racji tego, że w poniedziałek skręciłam kostkę poleżę sobie w domu do piątku, a że manga przeczytana, to pewnie będę bardziej się zajmowała monsterkami.
Miałam obejrzeć sztukę w teatrze z klasą, ale teatr jest za daleko i nie sądzę, abym dała radę tam iść i jeszcze wrócić. Dziś jeszcze muszę być wieczorem w kościele, bo spotkanie, a ksiądz jest czepialski. Nie zrozumie, że człowiek nie może iść ;3 Pewnie by kazał ci przyjść nawet, jakbyś leżał w szpitalu.
Nie wiem, jak ja to zrobię, ale postaram się xD 
Jednakże już bez zbędnego przedłużania, oto sesja:





 
 

Długa nie jest, ale zawsze coś. 
Pierwszą, lepszą książką okazała się ,,W pustyni i w puszczy'', jakby kto pytał ;)
A, i tak w ogóle, zapraszam na mojego aska, którego dziś założyłam - ask.fm/YesMySweetie
Miłego dnia oraz na koniec - Cieluś <3



5 komentarzy:

  1. A co się stało, że kostkę skręciłaś? :-( Niezła sesyjka, ale szkoda, że taka krótka.

    VAMPY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kosza grałam. Przy wyskoku i ktoś mnie popchnął. Niefortunnie spadłam XD

      Usuń
    2. :-( Oby się szybko wyleczyła.

      VAMPY

      Usuń
  2. Można rzec szczęście w nieszczęściu. ;-P Mam nadzieje, że porobisz dużo nowych sesji.:-)
    Co do tej z Clawdeen, ładnie wyszła zwłaszcza na czwartym. :-) Życzę ci, żeby noga szybciej wyzdrowiała.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^