czwartek, 9 października 2014

Nowy wygląd bloga!

Tak jak zapowiadałam - zmieniam nazwę bloga. Nie znaczy to, że nagle porzucam Monster High!
Po prostu trochę niezręcznie się czułam, dodając cały czas te nieszczęsne rozdziały.
Sesje również będę tu wstawiać, a nazwa bloga będzie bardziej wszechstronna.
Ciemna strona - moja strona. ,,Przejdź na ciemną stronę mocy!'' :)
Na nagłówku jest postać, której jeszcze nie znacie, na razie jedyną 
wskazówką dla was, jest literka ,,A'', którą ma na szyi.
Szablon zawdzięczam Lorraine, która poświęciła dla mnie trochę czasu i bardzo jej za to dziękuję <3
Nagłówek jak zawsze jest moją robotą, a tło - ze strony kuroshitsuji.tv
Mam nadzieję, że spodobała się wam nowa odsłona bloga i ,,uroczysta zmiana nazwy''.
Cóż, blog od początku był w mrocznych kolorach. Można by rzec, że wracam do korzeni... 


18 komentarzy:

  1. Fajny wygląd :) Jest bardzo mroczny ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Szablon wygląda ekstra <3 Co do postaci - szkoda, że nie jest dokładnie pocieniowana ;u; I troszkę palce jej się połamały XD Ogólnie całokształt świetnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ręce nigdy nie były moją mocną stroną :P A pocieniować, to już pocieniowaną wersję wgrałam :D

      Usuń
  3. Nowy wygląd jest wspaniały :3 Postać na nagłówku jest śliczna *0*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super to wygląda, ale jeśli stracę wzrok, to liczę na odszkodowanie :-P. Momentami nie da się doczytać :-\

    VAMPY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ustawiłam taką w miarę rozczytywaną czcionkę :P Co jedynie na temat postu sobie pozwoliłam na ozdobny, ale z racji czcionki nagłówka :D

      Usuń
  5. Hm, czyżbyś robiła kuroszową OC? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lady T nie może się doczekać reakcji ludzkości na to, co Lady A szykuje ^^

      Usuń
    2. Tyy weeeź, A to jest yandere, a T tsundere O.o

      Usuń
    3. Weź im nie spoileruj xD Tak jakoś dobrze się inicjały zgadały XD Przyznam się, nie pod tym kątem patrzyłam na Lady A i T, dopiero teraz tak się zastanowiłam XD

      Usuń
    4. A już myślałam, że ktoś poza mną też robi Kuroszową OC ^^

      Usuń
    5. Nosz kurczę, mnie niedawno na to natknęło xD

      Usuń
  6. W sumie, to tylko na komórce nic nie widać, więc nie ma problemu ;)

    VAMPY

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląd bloga jest naprawdę fenomenalny :) Podobają mi się te krwiste kolory ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^