sobota, 11 października 2014

Wreszcie laleczka wyszła przed obiektyw! (1)

Czyżbym wreszcie się ruszyła i zrobiła porządną sesję? Ależ skąd! 
Fotografie, które tu umieszczam, są jeszcze z wakacji. Jednak dopiero teraz chciało mi się do nich przysiąść. Jest ich ponad 60, więc temat rozdzieliłam na dwie części. Jak to zwykle mawia mój tata ,,będzie na zaś'' ;) Chwileczkę! Przecież ja nie mam Howleen, to skąd ta panna wylądowała przed moim obiektywem? Otóż młodsza siostra Clawdeen należy do Vicc, która była wtedy u mnie w odwiedzinach. Połaziłyśmy trochę po mieście, pogadałyśmy i latałyśmy z lalkami w tę i z powrotem. 
Zdjęcia były robione po drodze, gdzie uznałyśmy, że ,,będzie fajnie'' tam stawałyśmy i cykałyśmy.
































Szok! Wreszcie dodałam zdjęcia za pomocą bloggera! Wystarczyło tylko pokombinować trochę w ustawieniach i... zmienić edytor zdjęć. Skończyły się czasy jednolitych zdjęć. Czy to dobrze? Mam nadzieję, ze tak :P Wspominając liczbę obrazków, miałam na myśli samej Howleen (w drugiej części posta razem z Dianą). Na czas wizyty zamieniłyśmy się lalkami. Vicc robiła zdjęcia mojej Dianie, a ja jej Leen.


No i na koniec, nutka podesłana mi przez Lorr kiedyś <3 :



6 komentarzy:

  1. Nareszcie sesyjka :-D. Też mam Leen w tej wersji. Kawaiista ;3

    VAMPY

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo, pamiętałaś o tej piosence <3 xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętałam :D Jeszcze na końcu jest kawałek ,,Dreamkeeper'' i też go sb obczaiłam ;3 <3

      Usuń
  3. Fajna sesja, trochę dołuje mnie, że tak wiele fanów MH ma świra na punkcie tego Kuroshitsuji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze to jakaś alternatywa. Gdyby nie MH, zostanie mi Kuro. Kiedy zapytano by mnie parę miesięcy temu, miałabym problem z powiedzeniem, co jeśli nie MH :P

      Usuń
    2. No w sumie racja. Tylko, że gdzie nie wejdę tam temat anime,manga itp.

      Usuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^