czwartek, 30 października 2014

,,Po prostu zamknij oczy''

Witajcie! Oto zapowiedziana sesja. Uh, cały tydzień był jedną, wielką katorgą.
Na szczęście nie dostałam ani jednej, negatywnej oceny. Jeszcze tylko przeżyć jutro test z polskiego i z matematyki i będzie dobrze ^^ Jutro idę do koleżanki z inną koleżanką (dziwnie to brzmi ._.) na wieczorek horrorów. Ja przyniosę ,,Martwe Zło'' i ,,Raz,dwa,trzy - umierasz ty''. Wiem też, że jedna z nich będzie miała przy sobie ,,13 grzechów''. Osobiście niestety go nie widziałam. Może to nawet dobrze. Jakiś dreszczyk emocji będzie. Jeśli chodzi o przebieranie się, to żadnego stroju nie wkładam, za to pobawię się makijażem. Mam zamiar zrobić sobie szyty uśmiech. Będzie to przedłużenie moich ust czerwoną farbką do twarzy (w sztyfcie jedynie mi został.. -.-'') i szminki, a szycia zrobię eyelinerem. A jakie wy macie plany na Halloween? :)


 
 














Oczywiście sesja jak wcześniej nadmieniałam, zrobiona parę dni po tym, jak skręciłam sobie kostkę.
Naprawdę, chciałabym teraz położyć się i spać. Ten tydzień wyjątkowo mnie wymęczył. Następny się lepiej nie zapowiada. Do napisania i Happy Halloween!:



5 komentarzy:

  1. W zeszłym roku byłam przebrana za Cleo XD Ale ileż można przebierać się za mumię.
    W tym roku planuję kostium Melanocetusa Johnsonii, będzie grubo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też w zeszłym roku byłam przebrana za Cleo xD

      Usuń
  2. uhhhhhh...ja byłam przebrana za ofiarę morderstwa bo dziś(przed chwilą) byłam na imprezie halloweenowej a w zeszłym roku przebrałam się za kanibala

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne fotki! Ja przebrałam się za Grell'a ^,^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^