poniedziałek, 14 października 2013

23 rozdział ;*

Rozdział 23 Nie może być tak jak teraz,upiory:

Gdy tylko straciliśmy wampira z oczu, jakby na jakąś komendę odwróciliśmy się do siebie.
-Co to miało być?!- Wykrzyknęliśmy razem.
To bardzo dziwne. Pamiętam,że Troy był bardzo miły,nieśmiały... teraz to już historia?
-Wiesz co? Ja już się zaczynam go bać...-zaczął chłopak.
-Ja też. Inny się jakiś zrobił.
-Chodźmy lepiej.
Szliśmy tak w milczeniu aż do progu domu Cleo. Widziałam,że jest w ogrodzie. Gdy tylko ta nas ujrzała,szybko wstała z leżaka, na którym siedziała i zbliżyła się do nas.
-Potworność! Widzieliście Troya?!
-Ty też? Wpadliśmy na niego...
-Ja wam mówię,dziewczyny: To na pewno on wszystkich porywa!
-Chwilka,ale po co? -Spytała Cleo bawiąc się swoją niebieską bransoletką.
-Przecież wiesz,że on wegetarianinem nie jest.-Powiedziałam z troską,przypominając sobie Draculaurę.
-Ale chyba wiesz,że Pani Krewnicka ma w szkole automat z Bloodcolą?
-To już nie wiem!-Poszłam pod basen i usiadłam na leżaku. Zaproponowałam aby napisać upioromesa do Spectry. W końcu ona prowadzi to całe śledztwo.

Aleksa: Spectra, a nie obczajałaś Troya z tymi zniknięciami? <><><>

 

Po paru sekundach zabrzmiał głos błyskawic,którego ustawiłam sobie na znak upioromesów.
-I co? I co? I cooo?- Ponaglała mnie do odczytania na głos wiadomości Cleo.

Spectra: Co ty gadasz? Rochelle jest teraz z nim u mnie. Pomagają mi uporządkować bałagan w dokumentach. ~~~

-Jestem po prostu świetna! Wybrałam genialny moment by wysłać tą wiadomość! Ahhh!-Z zażenowaniem upadłam na leżak.
-A co jest?-Zapytał Tut.
Podałam mu iTrumnę. Jednocześnie przysiadła się koło mnie Cleo,która większość czasu stała.
-Oh, oby Spectra umiała trzymać język za zębami.-Upiór odłożył komórkę na stoliczku.
-Błagam! Spectra i milczenie?
-No... może to nie on?-Zapytałam,wstając z leżaka. Zaczęłam nerwowo się rozglądać.
-Tak! A ja jestem Sfinksem z wielkimi uszami.-Powiedziała z podirytowaniem Cleo.

Znowu ''zagrzmiało'' na stoliku.
-Ahhh! Czego?!-Zaczęłam czytać wiadomość.

Clawdeen: Ej, widziałaś gdzieś Clawda? A może Frankie? Upiornie się boję! Te głupie wampiry z Liceum Dzwonnicy śmieją się ze mnie,a ja się naprawdę martwię!  Przyszłam też odebrać Lalę z konkursu recytatorskiego,ale ją też jakby wcięło! Błagam,powiedzcie,że są u was! ####

Aleksa: Co??? Jak to? Już idziemy! Nie są u nas,ale już biegniemy pod Dzwonnicę! <><><>


-Jest mały problem! Lecimy pod Dzwonnicę!-Krzyknęłam.

Jeszcze dziś postaram się przegrać wszystkie zdjęcia z telefonu. Być może pojawi się jeszcze dziś jakieś foto-story lub sesja.


20 komentarzy:

  1. Mam takie pytanko. Ile mniej więcej strony bloggera zajmuje ci rozdział?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blogger wszystko bierze jako 1 strona. Na Wordzie nie mam jak sprawdzić,bo aktualnie piszę w innym programie. Chyba,że nie zrozumiałam pytania :P

      Usuń
    2. No ja źle się wyraziłam. Bo może ci zająć pół tego pola, albo może ci się zacząć przesuwać tekst. Bo ja też piszę opowiadanie, a nie wiem jaka powinna być długość. A twoje rozdziały są w sam raz. Mam nadzieję, że teraz mniej więcej wiesz o co mi chodzi. :P

      Usuń
    3. Teraz tak :P Oj no różnie. Najczęściej,że trzeba trochę przesunąć paskiem.

      Usuń
    4. Acha. To jeszcze są za krótkie, ale coś tam się dopisze. =)

      Usuń
  2. Super:) Czekam na rozdział 24 i kolejne *_*
    Kizia Mizia

    OdpowiedzUsuń
  3. Uzupełnisz partnerów??

    LoLa

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisz PISZ Jestem głodna rozdziałów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Usunięty. Co chwila traciłam admina i resetowało mi się konto. Mało co był używany :/

      Usuń
    2. Rozumiem.
      Ale teraz to by się przydał... dużo się dziwnych rzeczy teraz dzieje... nie do końca czaję o co kaman

      Usuń
  6. All , czemu zawiesiłyście bloga?

    OdpowiedzUsuń
  7. All, jak wchodzę na MMH to jest napisane, że ten blog jest tylko dla zaproszonych i że nikt mnie do niego nie zaprosił... co się dzieje? I zniknęła ikonka. wtf? ;_;

    OdpowiedzUsuń
  8. Dlaczego MMH jest dla zaproszonych gości? -.- Co się tam dzieje? *~*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowy wygląd idzie ;) Wszystko w porządku! ^^

      Usuń
    2. Nie wiem co się stało! Lorr zniknęła z Facebooka ;_; CO SIĘ STAŁO ? :CCCC Co do cholery ;____;? ZNOWU USUNIĘTY MMH?!
      Wiem,że z tym zawieszeniem,dla zaproszonych to wszystko ok,bo mogłam wejść,nowy wygląd,teraz nie wiem co się stało!!!

      Usuń
  9. Czemu pisze, że MMH usunięty? Przeciez nowy wygląd już jest.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem co się stało! Lorr w pewnym momencie wyszła z czatu,chciałam podpis pobrać,a tu,że nie mogę. Odświerzam - MMH usunięty,a ja nie jestem adminem! CHOLERA,CO JEST?!!?!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^